forumnju na kartęusługiZnikające pieniądze

Znikające pieniądze

 

Znikające pieniądze (2015-01-16 08:29)

Witam serdecznie, z mojego konta w nju zniknęły pieniądze w sposób poniższy:<BR>
<BR>-Korzystałem z internetu w pakiecie miesio<BR>-W pewnym momencie przekroczyłem limit, zaczęło pobierać z konta i zostałem z wynikiem 0zł na koncie o czym zostałem oczywiście poinformowany przy wyzerowanym już saldo<BR>-Doładowałem za 40 zł i powróciłem do korzystania z internetu<BR>-Stan konta wynosił 53 zł (???)<BR>-Po chwili internet przestał działać i dostałem informację oraz, że przekroczyłem limit(?????)<BR>-Na koncie 0zł...<BR>Gdzie są moje pieniądze i co z tym faktem zrobić

~korsarzmurzijezior

 

Znikające pieniądze (2015-01-16 09:34)

Takie rzeczy musisz załatwić raczej poprzez kontakt z konsultantem w BOA telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy po zalogowaniu się na swoim koncie. Tutaj nie pomożemy bo my też jesteśmy użytkownikami a nie obsługą.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~korsarzmurzijezior

 

Znikające pieniądze (2015-01-20 20:30)

Mam ten sam problem u mnie stanęło na 18.99 i zjadlo mi 35 zl okoli :O a na zgloszenie nikt nie odpowiada :/ a zglaszalem to ponad 48 h temu

 

Znikające pieniądze (2015-10-25 07:38)

Witam, mam to samo. Jak soe wyjasnila sprawa ze znikajaca kasa (danymi pakietowymi) ??

 

Znikające pieniądze (2015-10-25 11:58)

W przypadku Nju na kartę w usłudze Miesio lub Miesio 19:
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/regulamin-uslugi-miesio.pdf
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/regulamin-uslugi-miesio19.pdf
obowiązuje zapis regulaminowy, który zacytuję:
"Po wykorzystaniu 3 GB Pakietu internetowego, dalszy transfer danych jest płatny zgodnie z
Cennikiem usług w ofercie nju na kartę, prędkość transferu danych nie zostaje ograniczona."

Co do przypadku opisywanego przez @korsarzmurzijezior to jak dla mnie nic nie znika tylko po wykorzystaniu limitu 3 GB są pobierane opłaty zgodnie z cennikiem, czyli 0,02zł/100KB albo inaczej 0,19zł/MB, albo 19zł/100MB.
Jeśli inni mają podobną sytuację to usługa działa prawidłowo, zgodnie z regulaminem.

Jeśli komuś zależy na tzw. lejku, bo nie chce ponosić dodatkowych kosztów to pozostaje tylko Nju z rachunkiem.

Podsumowując, czytajcie regulaminy i cenniki usług zanim zaczniecie z nich korzystać, zwłaszcza jeśli wiąże się to z dodatkowymi opłatami, inaczej będziecie dawać się strzyc.

 

Znikające pieniądze (2016-11-29 18:19)

Ja obecnie mam promocję za rejestrację numeru, internet wyłączony i też zniknęła mi kasa z konta, na wykazie połączeń wszystko jest za 0zł, a konto ważne do końca października przyszłego roku. Oczywiście reklamacja złożona, problem w tym, że trzeba czekać 30 dni. Pozostanie przenieść numer do plusa, bo tam nigdy kasa mi nie znikła.

~benita

 

Znikające pieniądze (2016-11-29 21:57)

benita jak nie chcesz czekać na odpowiedź na reklamację maksymalnie 30 dni, przypomnę, że jest to termin ustawowy i każdy operator może go stosować to zmień sieć ulżysz sobie i innym forumowiczom ;)

 

Znikające pieniądze (2017-04-03 11:14)

Z mojego konta nagminnie znika kasa mimo że nie korzystam z danych pakietowych muszę jak najszybciej zmienić sieć bo to jawne złodziejstwo. Wczoraj doładowałem za 30 zeta. Nie korzystałem z telefonu a dzisiaj rano mam na koncie 1.39. Nigdy więcej.

~zoom

odpowiedź

Znikające pieniądze | ~benita (29.11.2016, 18:19)

Ja obecnie mam promocję za rejestrację numeru, internet wyłączony i też zniknęła mi kasa z konta, na wykazie połączeń wszystko jest za 0zł, a konto ważne do końca października przyszłego roku. Oczywiście reklamacja złożona, problem w tym, że trzeba czekać 30 dni. Pozostanie przenieść numer do plusa, bo tam nigdy kasa mi nie znikła.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

13 gości i 0 zalogowanych użytkowników