forumnju z rachunkiemusługiDlaczego wyłączono mi do komórkowych za 19zł i nie mogę tej usługi włączyć ponownie?

Dlaczego wyłączono mi do komórkowych za 19zł i nie mogę tej usługi włączyć ponownie?

 

Dlaczego wyłączono mi do komórkowych za 19zł i nie mogę tej usługi włączyć ponownie? (2015-01-02 14:02)

Zauważyłam, że wyłączono mi usługą 'do komorkowych za 19zł' bez mojej zgody. Najprawdopodobniej stało się to kilka miesięcy temu (sierpień 2014?). Dlaczego?<br><br>NIe mogę usługi ponownie włączyć, próba zmiany przez "moje konto" na njumobile.pl nie daje rezultatu, tj. po przesunieciu wuwaka na 'on' powraca on na 'off'. <br><br>Usługa była aktywna bodajże od marca 2013 roku, nigdy jej nie wyłączałam. <br><br>Nie mam zaległości z płatnościami, zawsze płacę w terminie. <br>

 

Dlaczego wyłączono mi do komórkowych za 19zł i nie mogę tej usługi włączyć ponownie? (2015-01-02 15:37)

 A nie przeszedłeś na<strong> Wszystko za 39zł</strong> przypadkiem?

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~mapja

odpowiedź

Dlaczego wyłączono mi do komórkowych za 19zł i nie mogę tej usługi włączyć ponownie? | map (02.01.2015, 14:02)

Zauważyłam, że wyłączono mi usługą 'do komorkowych za 19zł' bez mojej zgody. Najprawdopodobniej stało się to kilka miesięcy temu (sierpień 2014?). Dlaczego?<br><br>NIe mogę usługi ponownie włączyć, próba zmiany przez "moje konto" na njumobile.pl nie daje rezultatu, tj. po przesunieciu wuwaka na 'on' powraca on na 'off'. <br><br>Usługa była aktywna bodajże od marca 2013 roku, nigdy jej nie wyłączałam. <br><br>Nie mam zaległości z płatnościami, zawsze płacę w terminie. <br>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

46 gości i 1 zalogowanych użytkowników