forumnju na kartęofertaNie rozumiem informacji o zużyciu środków.

Nie rozumiem informacji o zużyciu środków.

 

Nie rozumiem informacji o zużyciu środków. (2013-08-16 17:24)

Testuję państwa ofertę na kartę, zanim zdecyduję się na abonament. Nie wszystkie informacje widoczne na moim koncie są dla mnie jasne, więc mam kilka pytań:

1. Kilka dni temu doładowałam swoje konto kwotą 5zł przez mTransfer. W zakładce "Historia doładowań" pojawia się ono jako "doładowanie reklamacyjne" - dlaczego?
 ei0ztlq.png

2. Przez czas od doładowania korzystałam dosyć intensywnie z internetu - byłam więc zdziwiona, że nadal mam na koncie środki pozwalające na dalsze połączenia.

Zalogowałam się na swoje konto i otrzymałam informację, której nie rozumiem: z jednej strony w posumowaniu historii połączeń, po włączeniu filtra pokazującego samą tylko transmisję danych, pojawia się informacja, że "kwota brutto", za to zużycie wynosi 5.63, czyli więcej, niż wynosiła kwota samego doładowania.

Z drugiej strony san konta nadal wynosi 3,65 zł.
 2wtxue2.png

Byłam pewna, że przed doładowaniem zdążyłam wyzerować konto, bo nie mogłam już wykonywać żadnych połączeń ani korzystać z internetu. Dziwią mnie więc te informacje, które wydają się być sprzeczne ze sobą - będę więc wdzięczna za wyjaśnienie.

3.I kolejna sprawa, tym razem ostatnia - w zakładce "mój profil" -> "historia operacji" nie wyświetla się żadna moja aktywność, nawet, kiedy wybieram  filtr doładowania - a przecież wykonałam już jedno doładowanie. Pojawia się informacja: "Brak historii operacji do wyświetlenia".

Odnoszę wrażenie, że państwa system nie działa poprawnie, dlatego będę wdzięczna za wyjaśnienia i rozwianie moich wątpliwości, bo chociaż oferta jest atrakcyjna i chcę się skusić na abonament, obawiam się kłopotów z naliczaniem należności.




odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Nie rozumiem informacji o zużyciu środków. (2013-08-27 11:36)

"Byłam pewna, że przed doładowaniem zdążyłam wyzerować konto, bo nie mogłam już wykonywać żadnych połączeń ani korzystać z internetu. Dziwią mnie więc te informacje, które wydają się być sprzeczne ze sobą - będę więc wdzięczna za wyjaśnienie."

W takich sytuacjach najlepiej nie zgadywać, tylko sprawdzić, czy konto było wyzerowane a nie np. przeterminowane. I dopiero wówczas wyciągać wnioski.

[edytowane przez loop o 11:37 w dniu 2013-08-27]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Nie rozumiem informacji o zużyciu środków. (2013-08-31 09:17)

żenada miałem 30 zł na koncie i ważność na kilka miesięcy a tu nagle brak możliwości połączeń choć karta była poza telefonem tej firmie dziękuje skoro takie się dziwne sprawy dzieją brak słów...

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Nie rozumiem informacji o zużyciu środków. | gość1377933474443 (31.08.2013, 09:17)

żenada miałem 30 zł na koncie i ważność na kilka miesięcy a tu nagle brak możliwości połączeń choć karta była poza telefonem tej firmie dziękuje skoro takie się dziwne sprawy dzieją brak słów...
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

45 gości i 0 zalogowanych użytkowników