to jest odpowiedź na post:
Najbardziej boli nieuczciwość operatora - obiecuje złote góry, a potem nie wywiązuje się z umowy.<br>Pewnie i tam wybrałabym NJU, bo cennik mają dobry, ale jak miał być bonus to się ucieszyłam. I co wyszło? Tylko mnóstwo nerwów, czasu straconego na reklamacje i rozbite plany Świąteczne (te karty do eSklepów miały być przeznaczone na prezenty dla bliskich). <br>Swoją drogą, jak (jeśli?) te karty już dojdą, to ciekawe, kiedy je wykorzystam, skoro ich ważność upływa 31.12.2014.<br><br>Na tym forum i na stronie facebookowej NJU czytam koszmarne historie przebojów z obsługą klienta. Zaczynam się zastanawiać, czy to nie jest celowa polityka firmy - nie odpowiadać tygodniami na maile/zapytania z formularza i naciągać ludzi na połączenia telefoniczne (każde po 5zł).<br><br>(Wykasowało mi poprzedni post, więc piszę raz jeszcze)<br>
<br><br>Czekam do Świąt i potem poleconym zwracam kartę sim Z NATYCHMIASTOWYM rozwiązaniem umowy. Dla odmiany ja nie uważam, że cennik jest dobry, ja po prostu dokładam do NJU gdyż mam numer w Virginie, gdzie praktycznie płacę po 13 groszy za minutę więc zawierając umowę z NJU traciłem na kosztach rozmowy gdyż mało rozmawiam i NIGDY NIE wykorzystam abonamentowych 9 złotych (na internet mam darmowy lejek w Virginie) a spodziewałem się zyskać na karcie prepaidowej. Okazuje się, że to TYLKO CZCZE i ZWODNICZE obietnice operatora, zatem gdy nie otrzymam do Świąt obiecanej karty prepaid moje natychmiastowe wypowiedzenie będzie w pełni uzasadnione.<br>Dla moderatora dla sprawdzenia MOJEJ (a nie poddawanej w wątpliwość Operatora...) uczciwości podaję mój numer: 503 741 211<br>