forumnju z rachunkiemofertaCo z tymi bonusami dla nowych klientów

Co z tymi bonusami dla nowych klientów

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-16 18:02)

to jest odpowiedź na post:

Najbardziej boli nieuczciwość operatora - obiecuje złote góry, a potem nie wywiązuje się z umowy.<br>Pewnie i tam wybrałabym NJU, bo cennik mają dobry, ale jak miał być bonus to się ucieszyłam. I co wyszło? Tylko mnóstwo nerwów, czasu straconego na reklamacje i rozbite plany Świąteczne (te karty do eSklepów miały być przeznaczone na prezenty dla bliskich). <br>Swoją drogą, jak (jeśli?) te karty już dojdą, to ciekawe, kiedy je wykorzystam, skoro ich ważność upływa 31.12.2014.<br><br>Na tym forum i na stronie facebookowej NJU czytam koszmarne historie przebojów z obsługą klienta. Zaczynam się zastanawiać, czy to nie jest celowa polityka firmy - nie odpowiadać tygodniami na maile/zapytania z formularza i naciągać ludzi na połączenia telefoniczne (każde po 5zł).<br><br>(Wykasowało mi poprzedni post, więc piszę raz jeszcze)<br>

<br><br>Czekam do Świąt i potem poleconym zwracam kartę sim Z NATYCHMIASTOWYM rozwiązaniem umowy. Dla odmiany ja nie uważam, że cennik jest dobry, ja po prostu dokładam do NJU gdyż mam numer w Virginie, gdzie praktycznie płacę po 13 groszy za minutę więc zawierając umowę z NJU traciłem na kosztach rozmowy gdyż mało rozmawiam i NIGDY NIE wykorzystam abonamentowych 9 złotych (na internet mam darmowy lejek w Virginie) a spodziewałem się zyskać na karcie prepaidowej. Okazuje się, że to TYLKO CZCZE i ZWODNICZE obietnice operatora, zatem gdy nie otrzymam do Świąt obiecanej karty prepaid moje natychmiastowe wypowiedzenie będzie w pełni uzasadnione.<br>Dla moderatora dla sprawdzenia MOJEJ (a nie poddawanej w wątpliwość Operatora...) uczciwości podaję mój numer: 503 741 211<br>

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-21 02:24)

Za wszelkie promocje  związane z ofertą odpowiada zawsze i wyłącznie sklep internetowy!!!!. Wszelkie zapytania w tej sprawie trzeba więc kierować bezpośrednio do sklepu za pomocą zakładki kontakt lub dzwoniąc bezpośrednio 690 300 400. Reklamacje dotyczące konkretnej promocji trzeba sprawdzać gdzie wysłać zawsze w regulaminie danej promocji. Zawsze jest podany adres e-mail gdzie wysłać reklamacje  w tej konkretnej sprawie. Także proszę czytać regulaminy każdej interesującej państwa promocji. I kłopot z głowy. regulamin promocji dostępny jest zawsze u dołu strony z artykułem opisującym daną promocję. 

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-22 18:15)

to jest odpowiedź na post:

Za wszelkie promocje  związane z ofertą odpowiada zawsze i wyłącznie sklep internetowy!!!!. Wszelkie zapytania w tej sprawie trzeba więc kierować bezpośrednio do sklepu za pomocą zakładki kontakt lub dzwoniąc bezpośrednio 690 300 400. Reklamacje dotyczące konkretnej promocji trzeba sprawdzać gdzie wysłać zawsze w regulaminie danej promocji. Zawsze jest podany adres e-mail gdzie wysłać reklamacje  w tej konkretnej sprawie. Także proszę czytać regulaminy każdej interesującej państwa promocji. I kłopot z głowy. regulamin promocji dostępny jest zawsze u dołu strony z artykułem opisującym daną promocję. 




Uważam, że powyższy wpis jest lekceważący dla nas forumowiczów, którzy się tu wypowiadali o problemie z bonusami. Czytać regulamin i kłopot z głowy??? Przepraszam bardzo, ale pierwsze co zrobiłam to przeczytałam regulamin i wysłałam reklamację na podany tam mail - promocje@njumobile.pl. I co? Po dwóch tygodniach odpisali, że mojej sprawie został nadany numer. 
A co to ma do rzeczy, że za promocję odpowiada sklep internetowy? To nie część firmy NJU i nie możemy się tu żalić?

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-23 12:10)

to jest odpowiedź na post:

<br>Niestety nie. Też na niego czekam, ale po wpisach na forum widzę, że chyba trzeba piać reklamację.

<br><br>Właśnie kurier był u mnie i mam żółciutki głośnik:) Jest też i rozczarowanie ponieważ spodziewałem się głośnika bluetooth a jest na kabelek;(<br>

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2014-12-24 15:54)

to ściema z tymi głośnikami.ja czekam juz miesiąc i nic ,czuję sie oszukany<br><br>

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2015-01-10 18:17)

zamówiełem tego NJU z rachunkiem 14.12.2014  karta przyszła 19.12.2014  a bon podarunkowy z postaci Karty z doładowaną kwotą 50pl.   w ciągu 14 dniu lub coś około 10 dni wiec czytając wasze wypowiedzi dziwię się że  aż tak długo czekacie............... 

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~patryk

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2015-02-28 23:53)

to jest odpowiedź na post:


Niestety nie. Też na niego czekam, ale po wpisach na forum widzę, że chyba trzeba piać reklamację.



Ja czekam na jakąkolwiek informację od 3 miesięcy. Miał być kupon do empiku, zamiast tego lakoniczne i czasami aroganckie maile od obsługi, jeżeli w ogóle odpisują.

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2015-03-13 01:45)

to jest odpowiedź na post:

Ja czekam na głośnik już ponad miesiąc. W regulaminie było, że wysyłaję do miesiące
Czy ktoś dostał ten <a href="http://www.pepper.pl/promocje/kupujac-nju-z-rachunkiem-mozesz-otrzymac-gosnik-njumobile-2919" title="głośnik" target="_blank">głośnik?




Mam ten sam problem. Dodatkową korzyścią z przejścia do nju miał być głośniczek i 50 zł od mbank z mOkazji. A tu ani jednego ani drugiego. Wygląda że wszystko to ściema.
Drogie NJU. Przydałby się choć komunikat: nie ma, kot zjadł, Pan Ziemniak zjadł czy coś...

 

Co z tymi bonusami dla nowych klientów (2015-03-13 01:45)

to jest odpowiedź na post:

Ja czekam na głośnik już ponad miesiąc. W regulaminie było, że wysyłaję do miesiące
Czy ktoś dostał ten <a href="http://www.pepper.pl/promocje/kupujac-nju-z-rachunkiem-mozesz-otrzymac-gosnik-njumobile-2919" title="głośnik" target="_blank">głośnik?




Mam ten sam problem. Dodatkową korzyścią z przejścia do nju miał być głośniczek i 50 zł od mbank z mOkazji. A tu ani jednego ani drugiego. Wygląda że wszystko to ściema.
Drogie NJU. Przydałby się choć komunikat: nie ma, kot zjadł, Pan Ziemniak zjadł czy coś...

odpowiedź

Co z tymi bonusami dla nowych klientów | ~takitam (10.12.2014, 19:33)

Coś mi się wydaje, że te bonusy dla nowych abonentów to ściemia - otrzymał to ktoś? Ja od chyba 1,5 miesiąca czekam na przysługujący mi bon do merlina i nic. Kontakt z obsługą nju mobile zaczyna przypominać obsługe w t-mobile, na czacie nic nie wiedzą podali adres na który należy napisać, napisałem i po trzech tygodniach dostałem odpowiedź żeby napisać jednak na inny adres, napisałem, po prawie trzech kolejnych tygodniach otrzymałem odpowiedź że sprawa została przekazana do tego samego działu do rozpatrzenia - parodia. Tylko cennik atrakcyjny, bo obsługa żenada.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

16 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies