forumnju z rachunkiemofertaprzeniesienie numeru, negatywne rozpatrzenie wniosku o przeniesienie

przeniesienie numeru, negatywne rozpatrzenie wniosku o przeniesienie

 

przeniesienie numeru, negatywne rozpatrzenie wniosku o przeniesienie (2014-10-24 09:24)

Przenosiłam numer z innej sieci, niestety nastąpiła niezgodność danych, po uzupełnieniu danych u obecnego operatora, postąpiłam tak jak w instrukcji dostanej w smsie, czyli wysłałam informacje na mail: przechodze.do@njumobile.pl? nie uzyskałam żadnej informacji zwrotnej, co mam teraz zrobić?

~tusia

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~adikaszi

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~thngdweh

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~thngdweh

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~thngdweh

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~thngdweh

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~thngdweh

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~thngdweh

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~thngdweh

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~thngdweh

odpowiedź

przeniesienie numeru, negatywne rozpatrzenie wniosku o przeniesienie | ~tusia (24.10.2014, 09:24)

Przenosiłam numer z innej sieci, niestety nastąpiła niezgodność danych, po uzupełnieniu danych u obecnego operatora, postąpiłam tak jak w instrukcji dostanej w smsie, czyli wysłałam informacje na mail: przechodze.do@njumobile.pl? nie uzyskałam żadnej informacji zwrotnej, co mam teraz zrobić?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

18 gości i 0 zalogowanych użytkowników