forumstrona www, moje kontomoje kontoBrak "mojego konta"

Brak "mojego konta"

 

Brak "mojego konta" (2013-08-01 17:43)

Wczoraj aktywowałem kartę (migracja z Orange), złożyłem konto, przy próbie wejścia na "moje konto",otrzymuję komunikat:
                      Twoja oferta nie posiada dostępu do zakładki "moje konto".
Co robić, czekać aż sprawa "dojrzeje" - tak ma być, czy reklamować ?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak "mojego konta" (2013-08-02 11:34)

Myślę że powinieneś poczekać, tak do 48 h. a jak problem będzie nadal zgłoś problem

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~nowy

 

Brak "mojego konta" (2013-08-03 12:09)

Mam jeszcze lepiej bo mi się wyświetla komunikat, że muszę być klientem żeby zobaczyć zawartość. Szkoda, że wczoraj wszystko działało jak należy a dzisiaj kicha. Poza tym pogięło ich motzno żeby ściągać 5zł za telefon na infolinię.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak "mojego konta" (2013-08-03 22:22)

Mam ten sam problem,prosze o odpowiedź!!!!!

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak "mojego konta" (2013-08-04 22:51)

Mam to samo. Dzisiaj, po zalogowaniu mam odmowę dostępu do zakładki moje konto. Ciekawe, gdyż na drugi numer (żony) wchodzę bez problemu.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak "mojego konta" (2013-08-05 07:35)

Dzisiaj w nocy otrzymałem emaila takiej treści:


Witamy w nju mobile,


Twoje zamówienie nr xxxxxxx zostało zamknięte co oznacza, że Twój numer został przeniesiony do oferty nju z rachunkiem. 

Pamiętaj, że na stronie www.njumobile.pl możesz włączać i wyłączać wszystkie usługi na swoim numerze. Znajdziesz tam również informacje o fakturach i płatnościach oraz kontakt do nju mobile.


Po zalogowaniu do konta na stronce natomista mam taki komunikat: 


musisz być klientem nju mobile, aby mieć dostęp to tej zakładki
?dołącz do nas


O co chodzi?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak "mojego konta" (2013-08-06 07:53)

Po kontakcie z BOK-iem sprawa załatwiona, wszystko ok. Miało działać do dwóch dni, działało po 7 godzinach.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak "mojego konta" (2013-08-06 08:39)

Minęło 10 dni od podpisania umowy, sytuacja zmieniła się o tyle, że teraz pojawia się komunikat:
musisz być klientem nju mobile, aby mieć dostęp to tej zakładki
?dołącz do nas
podobnie jest przy dzwonieniu na *620.
Nie bardzo rozumiem o co chodzi, bo wydawało mi się, że dołączyłem z chwilą podpisania umowy.
Ale zamiast narzekać może należy się cieszyć, że telefon ciągle działa, bo nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak "mojego konta" (2013-08-06 08:50)

Dostęp do konta online powinieneś mieć zagwarantowany, na Twoim miejscu napisałbym do NJU albo kontaktował się z nimi osobiście, niech przekażą sprawę do administratorów portalu nju, albo do działu informatycznego i niech rozwiązują problem. Bez dostępu do swojego konta online tracisz wiele przydatnych funkcji.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak "mojego konta" (2013-08-14 09:04)

Wciąż brak dostępu do "mojego konta",  wygląda na to że 5 zł za kontakt BOK-em to jest obowiązkowe "wpisowe" ponieważ innej możliwości kontaktu nie ma (przy próbie z formularzem kontaktowym do pomocy technicznej dostaję ten sam debilny komunikat).
Być może należy się cieszyć bo skoro nie jestem klientem, to nie będę musiał płacić.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Brak " | mojego konta" (jurek50)

Wczoraj aktywowałem kartę (migracja z Orange), złożyłem konto, przy próbie wejścia na "moje konto",otrzymuję komunikat:
                      Twoja oferta nie posiada dostępu do zakładki "moje konto".
Co robić, czekać aż sprawa "dojrzeje" - tak ma być, czy reklamować ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

39 gości i 1 zalogowanych użytkowników