forumnju z rachunkiemusługiBrak transferu danych w UK

Brak transferu danych w UK

 

Brak transferu danych w UK (2023-09-09 12:39)

Hej, od wczoraj jestem w UK, telefon loguje się bez problemu do różnych sieci ale nie uruchamia sieci danych. Pokazuje 3G, ale próba odpalenia czegokolwiek kończy się PDP authentication failure. Zmiana sieci, reset ustawień sieciowych i restart telefonu nic nie zmienia. Druga karta z Nju w takim samym telefonie leżącym obok działa bez problemu. Przełożenie mojej karty do innego telefonu nie pomaga, ale inna karta w moim telefonie działa bez problemu, więc to nie jest problem urządzenia ani lokalnej sieci. W PL przed wylotem wszystko było ok. Rachunki płacone na czas, nie wykorzystałem też jeszcze limitu transferu. Wychodzi na to, że problem jest po stronie konfiguracji w NJU. Ma ktoś jakieś pomysły?

~wojtekcz

odpowiedź

Brak transferu danych w UK | ~wojtekcz (09.09.2023, 12:39)

Hej, od wczoraj jestem w UK, telefon loguje się bez problemu do różnych sieci ale nie uruchamia sieci danych. Pokazuje 3G, ale próba odpalenia czegokolwiek kończy się PDP authentication failure. Zmiana sieci, reset ustawień sieciowych i restart telefonu nic nie zmienia. Druga karta z Nju w takim samym telefonie leżącym obok działa bez problemu. Przełożenie mojej karty do innego telefonu nie pomaga, ale inna karta w moim telefonie działa bez problemu, więc to nie jest problem urządzenia ani lokalnej sieci. W PL przed wylotem wszystko było ok. Rachunki płacone na czas, nie wykorzystałem też jeszcze limitu transferu. Wychodzi na to, że problem jest po stronie konfiguracji w NJU. Ma ktoś jakieś pomysły?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

18 gości i 0 zalogowanych użytkowników