forumnju z rachunkiemusługibrak daty okresu rozliczeniowego

brak daty okresu rozliczeniowego

 

brak daty okresu rozliczeniowego (2023-03-05 12:55)

<div>Po zmianie taryfy na "nju 39 zł 5G" z konta abonenckiego zniknęła informacja "data okresu rozliczeniowego", która znajdowała się w zakładce stan konta.
</div><div>Czy tylko ja tam, czy może to kolejne udogodnienie dla klientów w prowadzone z nowymi taryfami?</div><div>Kolejna niedoróbka czy celowe działanie?
</div>

~gość1678017079732

 

brak daty okresu rozliczeniowego (2023-03-06 20:51)

to jest odpowiedź na post:

<div>Po zmianie taryfy na "nju 39 zł 5G" z konta abonenckiego zniknęła informacja "data okresu rozliczeniowego", która znajdowała się w zakładce stan konta.
</div><div>Czy tylko ja tam, czy może to kolejne udogodnienie dla klientów w prowadzone z nowymi taryfami?</div><div>Kolejna niedoróbka czy celowe działanie?
</div><div>

</div><div>
</div><div>Zgłoszenie do nju i ich odpowiedź:</div><div>Brak daty końca okresu wynika ze zmiany usługi na "nju 39 zł 5G". A aktualnych wersjach usług obniżających koszty prezentacja danych w zakładce "stan konta" nie zawiera daty końca okresu rozliczeniowego, która jest stała.</div>

~gość1678132196537

odpowiedź

brak daty okresu rozliczeniowego | ~gość1678017079732 (05.03.2023, 12:55)

<div>Po zmianie taryfy na "nju 39 zł 5G" z konta abonenckiego zniknęła informacja "data okresu rozliczeniowego", która znajdowała się w zakładce stan konta.
</div><div>Czy tylko ja tam, czy może to kolejne udogodnienie dla klientów w prowadzone z nowymi taryfami?</div><div>Kolejna niedoróbka czy celowe działanie?
</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies