forumnju z rachunkiemofertaPrzeniesienie nr - faktura i rejestracja konta

Przeniesienie nr - faktura i rejestracja konta

 

Przeniesienie nr - faktura i rejestracja konta (2014-03-03 17:33)

Witam, mam dwa pytania:

Pierwsze - przeniosłem nr, a w zasadzie jeszcze nie udało się przenieść numeru ponieważ termin został wyznaczony na środę 05.03.2014. Po wsadzeniu nowej karty do telefonu nie można wykręcić żadnego numeru, ani nie można nic odebrać, a na mojego maila już została podesłana faktura w wysokości 0,08 gr? Za co, jak jeszcze nie zdążyłem nawet połączyć się z siecią?

Drugie - nie mogę utworzyć/zarejestrować swojego konta. Pojawia się komunikat "Nie udało się zakończyć procesu. Prosimy spróbuj ponownie za chwilę"... i tak jest od 3 dni? Czy to dlatego, że nie mam jeszcze aktywnego, przeniesionego numeru, czy jest jakiś inny powód?

~łukasz

odpowiedź

Przeniesienie nr - faktura i rejestracja konta | ~łukasz (03.03.2014, 17:33)

Witam, mam dwa pytania:

Pierwsze - przeniosłem nr, a w zasadzie jeszcze nie udało się przenieść numeru ponieważ termin został wyznaczony na środę 05.03.2014. Po wsadzeniu nowej karty do telefonu nie można wykręcić żadnego numeru, ani nie można nic odebrać, a na mojego maila już została podesłana faktura w wysokości 0,08 gr? Za co, jak jeszcze nie zdążyłem nawet połączyć się z siecią?

Drugie - nie mogę utworzyć/zarejestrować swojego konta. Pojawia się komunikat "Nie udało się zakończyć procesu. Prosimy spróbuj ponownie za chwilę"... i tak jest od 3 dni? Czy to dlatego, że nie mam jeszcze aktywnego, przeniesionego numeru, czy jest jakiś inny powód?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies