trio i billing

 

trio i billing (2021-12-27 18:36)

<div>Mam pytanie do osób korzystających z abonamentu "trio":</div><div>
</div><div>Dwa miesiące temu dołączyłem trzeci numer i mam problem z billingiem.</div><div>Wykaz połączeń dla tego numeru nie zawiera czasu połączenia tylko przy każdym połączeniu jest 1 (1 połączenie). Brak też informacji o łącznym czasie połączeń z tego numeru -  40 połączeń to czas 40 (zapewne sztuk).</div><div>
</div><div>Sprawa była zgłoszona miesiąc temu w trybie reklamacji. nju przyznało, że jest błąd, przesłano mi właściwy wykaz połączeń i po miesiącu znowu billing bez czasu połączeń.</div><div>
</div>Pytanie właściwe:  Czy wszyscy posiadacze trzeciego numeru za 19 zł w usłudze trio tak mają czy to jednak błąd jednostkowy?

odpowiedź

trio i billing | ianus72 (27.12.2021, 18:36)

<div>Mam pytanie do osób korzystających z abonamentu "trio":</div><div>
</div><div>Dwa miesiące temu dołączyłem trzeci numer i mam problem z billingiem.</div><div>Wykaz połączeń dla tego numeru nie zawiera czasu połączenia tylko przy każdym połączeniu jest 1 (1 połączenie). Brak też informacji o łącznym czasie połączeń z tego numeru -  40 połączeń to czas 40 (zapewne sztuk).</div><div>
</div><div>Sprawa była zgłoszona miesiąc temu w trybie reklamacji. nju przyznało, że jest błąd, przesłano mi właściwy wykaz połączeń i po miesiącu znowu billing bez czasu połączeń.</div><div>
</div>Pytanie właściwe:  Czy wszyscy posiadacze trzeciego numeru za 19 zł w usłudze trio tak mają czy to jednak błąd jednostkowy?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

50 gości i 0 zalogowanych użytkowników