forumstrona www, moje kontomoje kontoNie mogę zautoryzować konta ?

Nie mogę zautoryzować konta ?

 

Nie mogę zautoryzować konta ? (2014-01-29 12:11)

Dla celów bezpieczeństwa, na Twój adres e-mail wysłaliśmy link służący do pełnej aktywacji Twojego konta. Pełna aktywacja pozwoli Ci na swobodne korzystanie z konta na portalu njumobile.pl. Na potwierdzenie adresu pozostało Ci jeszcze 1 dni.
> wyślij ponownie e-mail z linkiem aktywacyjnym Jeśli nie zrobisz tego w tym czasie Twoje konto na portalu przestanie być aktywne.




jak naprawić błąd bo e-mail mam na pewno dobry

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Nie mogę zautoryzować konta ? (2016-10-16 21:19)

to jest odpowiedź na post:

Dla celów bezpieczeństwa, na Twój adres e-mail wysłaliśmy link służący do pełnej aktywacji Twojego konta. Pełna aktywacja pozwoli Ci na swobodne korzystanie z konta na portalu njumobile.pl. Na potwierdzenie adresu pozostało Ci jeszcze 1 dni.
<a href="https://www.njumobile.pl/mojekonto/wyslij-email-aktywacyjny-raz-jeszcze"> > wyślij ponownie e-mail z linkiem aktywacyjnym Jeśli nie zrobisz tego w tym czasie Twoje konto na portalu przestanie być aktywne.




jak naprawić błąd bo e-mail mam na pewno dobry

~gość1476645584842

odpowiedź

Nie mogę zautoryzować konta ? | gość1390993885523 (29.01.2014, 12:11)

Dla celów bezpieczeństwa, na Twój adres e-mail wysłaliśmy link służący do pełnej aktywacji Twojego konta. Pełna aktywacja pozwoli Ci na swobodne korzystanie z konta na portalu njumobile.pl. Na potwierdzenie adresu pozostało Ci jeszcze 1 dni.
> wyślij ponownie e-mail z linkiem aktywacyjnym Jeśli nie zrobisz tego w tym czasie Twoje konto na portalu przestanie być aktywne.




jak naprawić błąd bo e-mail mam na pewno dobry

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

19 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies