forumnju na kartęofertaŻałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile

 

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile (2014-01-27 13:26)

Witam biuro obsługi klientów w przypadku nju mobile to jedna wielka żenada od piątku czekam na aktywacje karty sim po wymianie na micro sim.Nie dosyć że musiałem dzwonić w piątek pod numer *610 płatny 5 zł za połączenie w celu rejestracji karty to jeszcze ten okres oczekiwania prawie 4 doby ( konsultant gwarantował 2 godziny max).Pomimo moich imeli, zgłoszeń skarg zero reakcji ze strony operatora.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile (2014-01-27 13:37)

bylo trzena dzwonic z numeru od innego operatora to bys nie zaplacil 5zł za polaczenie ,lecz wedlug normalnych stawek minutowych.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~hbcsj

 

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile (2014-07-08 12:53)

No właśnie!!! Taka polskie narzekanie na wszystko. A to, że słońce świeci, a to ,że deszcz pada.....i tak dalej.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1427799335732

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1427799335732

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

odpowiedź

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile | tomalw (27.01.2014, 13:26)

Witam biuro obsługi klientów w przypadku nju mobile to jedna wielka żenada od piątku czekam na aktywacje karty sim po wymianie na micro sim.Nie dosyć że musiałem dzwonić w piątek pod numer *610 płatny 5 zł za połączenie w celu rejestracji karty to jeszcze ten okres oczekiwania prawie 4 doby ( konsultant gwarantował 2 godziny max).Pomimo moich imeli, zgłoszeń skarg zero reakcji ze strony operatora.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 0 zalogowanych użytkowników