forumnju z rachunkiemusługiPakiet internetowy wyzerowany od razu!

Pakiet internetowy wyzerowany od razu!

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-28 22:42)

Witam,
Kupiłem pakiet internetowy, dostałem SMS że został aktywowany i mam dodatkowe 9GB. Wszystko fajnie pięknie tylko po paru minutach dostałem SMS o wykorzystaniu wszystkich GB !! Jest to niemożliwe żeby w parę minut wykorzystać 9Gb na LTE.


Podejrzewam że problem jest w systemie. Zanim kupiłem pakiet zalogowałem się na swoje konto i zauważyłem że mam 0GB zdziwiłem się bo zawsze dostawałem informację o braku GB... Ale co tam, nie ma to nie ma, więc kupiłem.
Po chwili dostałem SMS że wszystko ok dodano mi 9GB, a po paru minutach dostałem zaległy SMS o braku GB i wygląda na to że ten ostatni SMS wykasował mi świeżo zakupiony pakiet!


Nju ma straszny bałagan jeżeli chodzi o IT

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-28 22:50)

Mało tego...
W związku z tym że potrzebuje na już internet a zanim ktoś zajmie się tematem może trochę zlecieć kupiłem kolejny pakiet...
I teraz najlepsze: dostałem 2 wiadomości SMS że pakiet został włączony a na swoim koncie mam cały czas 0GB!!! Internet idzie jak krew z nosa...
Mam nadzieję że ktoś mi zwroci poniesione koszty bo nie potrzebuje 3 pakietów tylko 1 dobrze działający!!!

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-28 22:54)

Kurw..... Pier,....
Teraz mam 18GB a zamawiałem tylko raz a nie 3razy z czego 1 wyzerowany!!!


W apce guzik dodaj pakiet nie jest blokowany i gdy apka nie reaguje można nacisnąć guzik kilka razy i zamówić to samo kilka razy? No bez jaj....

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-29 01:38)

Teraz mam 8GB  a godzinę temu miałem 18...
Przez godzinę zniknęło mi coś koło 9GB  - niczego nie ściągam 
Użycie danych dzisiaj mam 260MB


Pokazuje mi że w sumie z pakietów powinienem mieć 36GB ale jeden pakiet kupiłem wcześniej


Totalny sajgon

Nju kradnie internety?

[edytowane przez rafałp o 01:43 w dniu 2020-03-29]
 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-29 12:20)

Może jesteś za szybki w stosunku do systemu informatycznego nju  :

~gość1585477245431

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-29 16:05)

Podejrzewam że problem mógł też dotyczyć przejścia z czasu zimowego na letni - często systemy się na tym wykładają.
Programiści zapominają o takiej ewentualności...

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-29 20:42)

rafap nigdy nie zaszkodzi napisać reklamacji przez formularz kontaktowy na soim kocie . Zawsze może coś uda ci się odzyskać .

~gość1585477245431

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-30 13:37)


Osoba przyjmująca reklamację stwierdziła że mam 36GB i zamknęła sprawę... 
Mam niecałe 3GB...
Tak się traktuje klientów tutaj

[edytowane przez rafałp o 13:54 w dniu 2020-03-30]
 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-31 21:28)

Jak pisałem wcześniej , jesteś bardzo szybki , wykorzystaj te  3GB a pózniej może się okazać że masz jeszecze wiele do wykorzystania .

~gość1585682881113

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-04-01 14:36)

może się okazać? 
Nie okazało się, jest 0GB

odpowiedź

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! | rafałp (28.03.2020, 22:42)

Witam,
Kupiłem pakiet internetowy, dostałem SMS że został aktywowany i mam dodatkowe 9GB. Wszystko fajnie pięknie tylko po paru minutach dostałem SMS o wykorzystaniu wszystkich GB !! Jest to niemożliwe żeby w parę minut wykorzystać 9Gb na LTE.


Podejrzewam że problem jest w systemie. Zanim kupiłem pakiet zalogowałem się na swoje konto i zauważyłem że mam 0GB zdziwiłem się bo zawsze dostawałem informację o braku GB... Ale co tam, nie ma to nie ma, więc kupiłem.
Po chwili dostałem SMS że wszystko ok dodano mi 9GB, a po paru minutach dostałem zaległy SMS o braku GB i wygląda na to że ten ostatni SMS wykasował mi świeżo zakupiony pakiet!


Nju ma straszny bałagan jeżeli chodzi o IT
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 1 zalogowanych użytkowników