forumnju z rachunkiemofertaModyfikacja umowy z NJU mobile

Modyfikacja umowy z NJU mobile

 

Modyfikacja umowy z NJU mobile (2014-01-15 20:40)

Słuchajcie,
Nie śmiejcie się ale,
jestem tylko człowiekiem,  nie maszyną
i popełniłam drobny błąd zamawiając umowę z NJU mobile z rachunkiem,
który może mnie teraz dużo kosztować:

Przypadkowo zaznaczyłam NIE w zgodach na przetwarzanie moich danych osobowych w punkcie:

"Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez PTK Centertel moich danych osobowych w zakresie adresu e-mail i numeru telefonu kontaktowego w celach związanych ze świadczoną usługą, w szczególności wysyłania zmian cenników i regulaminów, potwierdzeń zmian umowy, rozpatrywania reklamacji."

I teraz nie mogę kontaktować się przez portal zgłoszeniowy - zakładka kontakt (zgłoszenia są od razu zamykane), i wydaje mi się, że z tego powodu nie mogę aktywować części usług Np.: 19zł do komórkowych czy włączenie taniego internetu (pakiet danych za 7zł) - usługa niby się włącza ale po ponownym zalogowaniu się jest jakby nie została aktywowana. Nie wiem czy to właśnie z tego powodu ale na razie nie wiem jak to sprawdzić - nie mogę zgłosić żadnej reklamacji bo nie są rozpatrywane. Do domu wracam z pracy po 20, nie za bardzo mogę dzwonić też na obsługę klienta w pracy...

W związku z powyższym czy macie jakieś pomysły jak skontaktować się z NJU i zmodyfikować umowę w tym jednym punkcie???
Z góry dzięki za pomoc i dobre słowo.
Liczę też na waszą wyrozumiałość.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Modyfikacja umowy z NJU mobile (2014-01-16 10:48)

Hmm... zaloguj się na swoje konto, wejdź w zakładkę "mój profil" a poźniej "moje zgody".
Tam chyba możesz to zrobić, ew skontaktuj się z BOK.

 

Modyfikacja umowy z NJU mobile (2014-01-18 22:21)

Dzięki za odpowiedź :-)
Niestety w zakładce "mój profil" a poźniej "moje zgody" nie mam możliwości wyrażenia zgody/odmowy na:

"wyrażam/nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez PTK Centertel moich danych osobowych w zakresie adresu e-mail i numeru telefonu kontaktowego w celach związanych ze świadczoną usługą, w szczególności wysyłania zmian cenników i regulaminów, potwierdzeń zmian umowy, rozpatrywania reklamacji."

Jak się nad tym zastanowić to aplikacja www nie powinna mnie przepuścić dalej przy zawieraniu umowy z NJU gdybym nie wyraziła tej zgody bo Centertel nie może w takim wypadku realizować dla mnie usługi (chyba?)...

Ale w papierowej wersji umowy jaką przysłał mi kurier mam wyraźnie zaznaczony ten punkt na NIE.

Nie wiem jak wygląda ta zgoda w systemie elektronicznym: zapisałam podsumowanie "zakupy-online" z NJU za pomocą przeglądarki w formie html a nie przyciskiem "zapisz podsumowanie w pliku pdf" i przy zgodach mam jakieś puste miejsca - tam gdzie normalnie powinny pojawiać się ikony z ptaszkami lub krzyżykami, więc nie mogę zweryfikować co tak naprawdę zaznaczyłam :-(. Czemu NJU nie może przesłać pdf-a z umową/podsumowaniem na maila tak jak robią to przynajmniej niektóre banki??

Jeśli wiecie jak sprawdzić WSZYSTKIE swoje zgody wyrażone podczas składania zamówienia to dajcie znać.
Spróbuję skontaktować się z BOK (jak mi się uda w godzinach pracy) i dam Wam znać co się dowiedziałam.

odpowiedź

Modyfikacja umowy z NJU mobile | dzwoniąca (15.01.2014, 20:40)

Słuchajcie,
Nie śmiejcie się ale,
jestem tylko człowiekiem,  nie maszyną
i popełniłam drobny błąd zamawiając umowę z NJU mobile z rachunkiem,
który może mnie teraz dużo kosztować:

Przypadkowo zaznaczyłam NIE w zgodach na przetwarzanie moich danych osobowych w punkcie:

"Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez PTK Centertel moich danych osobowych w zakresie adresu e-mail i numeru telefonu kontaktowego w celach związanych ze świadczoną usługą, w szczególności wysyłania zmian cenników i regulaminów, potwierdzeń zmian umowy, rozpatrywania reklamacji."

I teraz nie mogę kontaktować się przez portal zgłoszeniowy - zakładka kontakt (zgłoszenia są od razu zamykane), i wydaje mi się, że z tego powodu nie mogę aktywować części usług Np.: 19zł do komórkowych czy włączenie taniego internetu (pakiet danych za 7zł) - usługa niby się włącza ale po ponownym zalogowaniu się jest jakby nie została aktywowana. Nie wiem czy to właśnie z tego powodu ale na razie nie wiem jak to sprawdzić - nie mogę zgłosić żadnej reklamacji bo nie są rozpatrywane. Do domu wracam z pracy po 20, nie za bardzo mogę dzwonić też na obsługę klienta w pracy...

W związku z powyższym czy macie jakieś pomysły jak skontaktować się z NJU i zmodyfikować umowę w tym jednym punkcie???
Z góry dzięki za pomoc i dobre słowo.
Liczę też na waszą wyrozumiałość.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

18 gości i 0 zalogowanych użytkowników