forumnju z rachunkiemusługiVoLTE na Samsung Galaxy Note 9

VoLTE na Samsung Galaxy Note 9

 

VoLTE na Samsung Galaxy Note 9 (2019-09-30 10:57)

<div>Dzien dobry,</div><div>
</div><div>jak prezentowane są na telefonie Samsung Galaxy Note 9 (niebrandowany XEO) połączenia realizowane przez VoLTE. Mam Nju na abonament, który zgodnie z informacją uzyskaną na Infolinii Nju - obsługuje VoLTE. Ja jednak nie widzę jakieś dedykowanej ikony na belce powiadomień podczas realizacji połączenia.</div><div>Proszę o pomoc czy rzeczywiście ten tel. wspiera VoLTE.</div><div>
</div><div>Pozdrawiam,</div><div>Przemek
</div>

~palmer

 

VoLTE na Samsung Galaxy Note 9 (2019-09-30 16:07)

Hej :) Na stronie nju, wśród telefonów obsługujących VoLTE nie ma Twojego modelu. Wspiera on natomiast Wi-Fi calling. Pozdrawiam :) 

 

VoLTE na Samsung Galaxy Note 9 (2019-10-01 16:46)

to jest odpowiedź na post:

Hej :) Na stronie nju, wśród telefonów obsługujących VoLTE nie ma Twojego modelu. Wspiera on natomiast Wi-Fi calling. Pozdrawiam :) 

</div><div>
</div><div>Wczoraj uzyskałem taką oto odpowiedź z NJU:</div><div>"Usługa VoLTE dotyczy tylko połaczeń głosowych. W trakcie nawiązywania połączenia i podczas rozmowy realizowanej w technologiiVoLTE zobaczy PAn logo LTE w górnej częsci ekranu swojego smartfona. Takie połączenia będą również odpowiednio oznaczone na fakturze."</div><div>
</div><div>Problem w tym, że to logo mam zawsze przy włączonym transferze danych więc wychodziłoby na to, że takie połączenie niczym się nie odróżnia.</div><div>Pozdrawiam,</div><div>Przemek
</div>

~palmer

 

VoLTE na Samsung Galaxy Note 9 (2019-10-01 16:59)

Samsung note9 (również wersja dual sim) obsługuje voLTE (https://www.orange.pl/omnibook/volte-voice-over-lte#) . Niestety Orange (i tym samym nju)  jako jedyny operator w Polsce nie zdecydował się na zastosowanie ikonki volte na wyświetlaczu telefonu.  Tak więc korzystaj z voLTE nie martwiąc się o głupią ikonkę ;)

odpowiedź

VoLTE na Samsung Galaxy Note 9 | ~palmer (01.10.2019, 16:46)

</div><div>
</div><div>Wczoraj uzyskałem taką oto odpowiedź z NJU:</div><div>"Usługa VoLTE dotyczy tylko połaczeń głosowych. W trakcie nawiązywania połączenia i podczas rozmowy realizowanej w technologiiVoLTE zobaczy PAn logo LTE w górnej częsci ekranu swojego smartfona. Takie połączenia będą również odpowiednio oznaczone na fakturze."</div><div>
</div><div>Problem w tym, że to logo mam zawsze przy włączonym transferze danych więc wychodziłoby na to, że takie połączenie niczym się nie odróżnia.</div><div>Pozdrawiam,</div><div>Przemek
</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

92 gości i 0 zalogowanych użytkowników