to jest odpowiedź na post:
Jestem strasznie zawiedziony postawą firmy NJU odpowiadając na prośbę klientów o wprowadzenie nowej usługi mówiąc, że nie planują :(
Jest to totalny brak szacunku dla Klientów którzy ich utrzymują i są lojalni wobec marki!
Marketingiem w tej firmie zajmują się ludzie którzy nie wiedzą co to w ogóle jest!
Powinni napisać, że dołożą wszelkich starań żeby taka usługę wprowadzić i to jak najszybciej a nie że jak odpisali, że nie planują .
Ale wam z NIU coś podpowiem, nawet małe dziecko wie że jak jest coś nowego to każdy chce to mieć i nawet jeżeli by to zwiększyć koszty to wielu ludzi by się na to zdecydowało i przyciągnęło nowych klientów.
Widzę jednak ze wolicie ponosić straty i tracić klientów.
powodzenia z waszą polityką firmy, może nie padniecie zniechęcając do siebie ludzi!
Co masz na myśli mówiąc, że ludzie utrzymują NJU? Utrzymujesz to ty swoje dziecko. NJU płacisz za poprawnie zrealizowane usługi. Nie pamiętam, by nju kiedykolwiek złożyło promesę uruchomienia eSIM, więc robić tego nie muszą, a byłaby to tylko i wyłącznie ich dobra wola.
Będąc w nju dostajesz co reklamują: żałośnie wręcz tanie usługi nie dla jednej, ale dwóch osób. Jeśli nie jest to wystarczającym argumentem, konkurentów Nju kilku ma, więc bon appetit.