forumnju na kartęusługiwifi calling i HD Voice

wifi calling i HD Voice

 

wifi calling i HD Voice (2018-08-21 13:49)

Kosztowało mnie to trochę nerwów, ale może komuś się przyda, bo problem rozwiązany. Wczoraj zostałem przenisiony z Orange na kartę do nju mobile z rachunkiem, mam smartfon Samsung Galaxy S8. Jakież było moje zdziwienie, gdy po przeniesieniu wifi calling nie działało, jak również HD Voice. Po kontakcie z infolinią nju mobile konsultantka obiecała,  że włączy wifi calling i będzie aktywne w ciągu 24h, natomiast o HD Voice to ona nie słyszała nigdy. I wyobraźcie sobie jaką miłą niespodziankę otrzymałem, kiedy po kilkudziesięciu minutach od zgłoszenia (miał przyjść sms, ale nie przyszedł) zresetowałem telefon i zarówno wifi calling jak i HD Voice zaczęło działać!! :-) Tylko dlaczego nie włączą tego domyślnie od razu, tylko trzeba z tym dzwonić do nich? Ile osób nieświadomych przez to pozostaje pozbawionych tych usług?! 

odpowiedź

wifi calling i HD Voice | Cary1976 (21.08.2018, 13:49)

Kosztowało mnie to trochę nerwów, ale może komuś się przyda, bo problem rozwiązany. Wczoraj zostałem przenisiony z Orange na kartę do nju mobile z rachunkiem, mam smartfon Samsung Galaxy S8. Jakież było moje zdziwienie, gdy po przeniesieniu wifi calling nie działało, jak również HD Voice. Po kontakcie z infolinią nju mobile konsultantka obiecała,  że włączy wifi calling i będzie aktywne w ciągu 24h, natomiast o HD Voice to ona nie słyszała nigdy. I wyobraźcie sobie jaką miłą niespodziankę otrzymałem, kiedy po kilkudziesięciu minutach od zgłoszenia (miał przyjść sms, ale nie przyszedł) zresetowałem telefon i zarówno wifi calling jak i HD Voice zaczęło działać!! :-) Tylko dlaczego nie włączą tego domyślnie od razu, tylko trzeba z tym dzwonić do nich? Ile osób nieświadomych przez to pozostaje pozbawionych tych usług?! 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

62 gości i 3 zalogowanych użytkowników