forumnju na kartęusługiRoaming, brak internetu

Roaming, brak internetu

 

Roaming, brak internetu (2018-03-25 18:21)

Witam, od kilkunastu miesięcy korzystam z 31-dniowego pakietu internetowego 9GB. Wszystko było w porządku aż do dnia wczorajszego kiedy transmisja danych zaczęła pobierać pieniądze z konta a nie z pakietu internetowego. Z dniem wczorajszym otrzymuje w niewielkim odstępie czasu dziesiątki smsów od operatora o treści:

"Rozpoczales transmisje danych w roamingu. W ramach Limitu GB w Strefie1(UE) pozostało...''
oraz
''Brak srodkow na koncie''

Niestety przy ponownej próbie aktywacji pakietu dalej nie jest uwzględniany przy włączonej transmisji danych. Środki pobierane są z konta.

~songohan95

 

Roaming, brak internetu (2018-03-25 22:34)

 Może wystąpiły jakiś problem techniczny. Najlepiej skontaktować się z biurem obsługi klienta ...

odpowiedź

Roaming, brak internetu | ~songohan95 (25.03.2018, 18:21)

Witam, od kilkunastu miesięcy korzystam z 31-dniowego pakietu internetowego 9GB. Wszystko było w porządku aż do dnia wczorajszego kiedy transmisja danych zaczęła pobierać pieniądze z konta a nie z pakietu internetowego. Z dniem wczorajszym otrzymuje w niewielkim odstępie czasu dziesiątki smsów od operatora o treści:

"Rozpoczales transmisje danych w roamingu. W ramach Limitu GB w Strefie1(UE) pozostało...''
oraz
''Brak srodkow na koncie''

Niestety przy ponownej próbie aktywacji pakietu dalej nie jest uwzględniany przy włączonej transmisji danych. Środki pobierane są z konta.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

22 gości i 0 zalogowanych użytkowników