karta SIM

 

karta SIM (2017-12-19 14:23)

Posiadam u Państwa 2 numery telefonu. Jeden używa moja siostra która obecnie przebywa za granicą. Od jakiegoś czasu ma problem ze swoją kartą SIM, nieraz przestaje działać (możliwe że została nieco uszkodzona) Czy istnieje możliwość abym uzyskała duplikat tej karty, który aktywuję dopiero po włożeniu jej do telefonu . Musiałabym przesłać ją za granicę.


~karla

 

karta SIM (2017-12-20 08:02)

http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-nju-mobile

 

karta SIM (2017-12-20 16:10)

<font color="#4e707f">Tak, jest taka możliwość. Można złożyć zamówienie na wymianę karty po zalogowaniu na koncie nju mobile: Moje konto- Formularz kontaktowy. Koszt wymiany to 25.00 zł, chyba że karta siostry nie obsługuje LTE jest to wymiana bezpłatna. Kartę dostarcza kurier dpd w ciągu 5 dni roboczych. Po otrzymaniu karty wysyłasz ją siostrze, a ona ją aktywuje wysyłając ze starej SMS-a o treści Aktywacja pod numer 1201. Jeżeli się nie da z powodu uszkodzenia karty, to trzeba aktywować dzwoniąc do BOK pod numer *610 ( z numeru w innej sieci 690610610).</font>

~marta

 

karta SIM (2017-12-28 13:30)

to jest odpowiedź na post:

http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-nju-mobile




Niestety, usługa automatycznej wymiany karty SIM opisana w powyższym linku nie działa. Po wysłaniu kodu PUK starej karty (którą chcę wymienić) na podany numer, nie dostaję żadnego potwierdzenia, więc nie mogę kontynuować procesu wymiany. Na infolinii nie wiedzą co się dzieje i zgłosili problem do działu technicznego.
Nie rozumiem też, dlaczego nie mogą przełączyć karty ręcznie na nową, skoro kupiłem już starter.

 

karta SIM (2017-12-28 18:02)

to jest odpowiedź na post:


o

Niestety, usługa automatycznej wymiany karty SIM opisana w powyższym linku nie działa. Po wysłaniu kodu PUK starej karty (którą chcę wymienić) na podany numer, nie dostaję żadnego potwierdzenia, więc nie mogę kontynuować procesu wymiany. Na infolinii nie wiedzą co się dzieje i zgłosili problem do działu technicznego.
Nie rozumiem też, dlaczego nie mogą przełączyć karty ręcznie na nową, skoro kupiłem już starter.




Pewnie włożyłeś nową kartę do telefonu,  wówczas wymiana nie powiedzie się. Karta w systemie m<span >a już status aktywna, stąd nie przychodzi żadna informacja zwrotna. Znajomy dziś wymieniał kartę przez starter, wszystko przebiegło bez zarzutu.
<span >

<span >

~marta

 

karta SIM (2017-12-28 23:46)

to jest odpowiedź na post:


Pewnie włożyłeś nową kartę do telefonu,  wówczas wymiana nie powiedzie się. Karta w systemie ma już status aktywna, stąd nie przychodzi żadna informacja zwrotna. Znajomy dziś wymieniał kartę przez starter, wszystko przebiegło bez zarzutu.




Nie do końca ma sens to co piszesz. Jak mówiłem system nie działa już w pierwszym kroku, czyli po podaniu kodu PUK aktualnej karty - tej, którą chcę zdezaktywować. Może mam pięć starterów zakupionych i zastanawiam się który użyć? Kod PUK nowej karty muszę podać dopiero w następnym kroku, kiedy dostanę SMS z potwierdzeniem o gotowości dezaktywacji starej karty - a tego właśnie nie dostaję. Zatem to czy aktywowałem jakiś starter czy nie, nie ma żadnego znaczenia. System na tym etapie nie wie jaki mam starter bo nie podawałem jeszcze żadnych jego szczegółów.


A gwoli ścisłości - nie aktywowałem go. SIM nie został nawet jeszcze "wyłamany" z dużej plastikowej karty. Wszystkie operacje póki co wykonuję na starej aktywnej karcie, tak jak jest to opisane w instrukcji wymiany na stronie www.

[edytowane przez esemi o 23:50 w dniu 2017-12-28]
 

karta SIM (2017-12-29 16:11)

To dzwon na Bok albo wyslij zgloszenie przez formularz kontaktowy. Tu ci nikt karty nie wymieni.

~enter

 

karta SIM (2018-10-11 17:32)

to jest odpowiedź na post:


U mnie również ten sam problem. Wysłany kod puk i cisza.

Nie do końca ma sens to co piszesz. Jak mówiłem system nie działa już w pierwszym kroku, czyli po podaniu kodu PUK aktualnej karty - tej, którą chcę zdezaktywować. Może mam pięć starterów zakupionych i zastanawiam się który użyć? Kod PUK nowej karty muszę podać dopiero w następnym kroku, kiedy dostanę SMS z potwierdzeniem o gotowości dezaktywacji starej karty - a tego właśnie nie dostaję. Zatem to czy aktywowałem jakiś starter czy nie, nie ma żadnego znaczenia. System na tym etapie nie wie jaki mam starter bo nie podawałem jeszcze żadnych jego szczegółów.


A gwoli ścisłości - nie aktywowałem go. SIM nie został nawet jeszcze "wyłamany" z dużej plastikowej karty. Wszystkie operacje póki co wykonuję na starej aktywnej karcie, tak jak jest to opisane w instrukcji wymiany na stronie www.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~olexmo

odpowiedź

karta SIM | ~karla (19.12.2017, 14:23)

Posiadam u Państwa 2 numery telefonu. Jeden używa moja siostra która obecnie przebywa za granicą. Od jakiegoś czasu ma problem ze swoją kartą SIM, nieraz przestaje działać (możliwe że została nieco uszkodzona) Czy istnieje możliwość abym uzyskała duplikat tej karty, który aktywuję dopiero po włożeniu jej do telefonu . Musiałabym przesłać ją za granicę.


wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

24 gości i 0 zalogowanych użytkowników