forumstrona www, moje kontomoje kontoBlokadaPołączeń wychodzących

BlokadaPołączeń wychodzących

 

BlokadaPołączeń wychodzących (2017-12-22 15:04)

Witam. Miałam nieopłacone 2 zaległe faktury w rezultacie dziś zablokowali mi połączenia wychodzące. Wysłałam przelew na całe zadłuzenie wczoraj wieczorem, ale widzę na swoim koncie internetowym, że jeszcze nie odnotowano wpłaty. Czy w tym wypadku jest szansa lub nawet gwarancja na to, ze jeszcze dziś zaksięgują wpłatę i odblokują mi automatycznie połączenia ? Pozdrawiam

 

BlokadaPołączeń wychodzących (2017-12-22 20:58)

Wpłata jest księgowana do trzech dni roboczych. ale możesz zadzwonić do BOK z innego numeru i potwierdzić, że dokonałaś wpłaty, a zdejmą Ci blokadę. Możesz też wysłać potwierdzenie dokonania wpłaty przez formularz po zalogowaniu na koncie Mój Orange.

~marta

odpowiedź

BlokadaPołączeń wychodzących | ~marta (22.12.2017, 20:58)

Wpłata jest księgowana do trzech dni roboczych. ale możesz zadzwonić do BOK z innego numeru i potwierdzić, że dokonałaś wpłaty, a zdejmą Ci blokadę. Możesz też wysłać potwierdzenie dokonania wpłaty przez formularz po zalogowaniu na koncie Mój Orange.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

33 gości i 0 zalogowanych użytkowników