forumstrona www, moje kontomoje kontoPrzeniesienie numeru i brak możliwość zalogowania się na njumibile.pl

Przeniesienie numeru i brak możliwość zalogowania się na njumibile.pl

 

Przeniesienie numeru i brak możliwość zalogowania się na njumibile.pl (2017-10-18 08:52)


Dzień dobry. Z dniem dzisiejszym mój numer został przeniesiony od innego operatora do NJU.
Po włożeniu karty wszystko działa bez zarzutów. Jednak problem pojawia się przy zalogowaniu. Żaden z moich numerów nie pasuje. "Numer nie posiada konta na portalu..."
W takim razie co powinnam zrobić?
Założyć konto?

~emilia

odpowiedź

Przeniesienie numeru i brak możliwość zalogowania się na njumibile.pl | ~emilia (18.10.2017, 08:52)


Dzień dobry. Z dniem dzisiejszym mój numer został przeniesiony od innego operatora do NJU.
Po włożeniu karty wszystko działa bez zarzutów. Jednak problem pojawia się przy zalogowaniu. Żaden z moich numerów nie pasuje. "Numer nie posiada konta na portalu..."
W takim razie co powinnam zrobić?
Założyć konto?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

23 gości i 0 zalogowanych użytkowników