forumstrona www, moje kontomoje kontobrak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-06-20 07:44)

Witam od ok 10 dni nie pokazuje się info o zużyci danych, czy w apce mobilnej czy na njumobile. Z czym jest to związane? Tylko u mnie występuje ten problem? W zakładce "stan konta" pokazuje tylko ile czasu zostało do końca okresu rozliczeniowego.

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-06-20 08:29)

Nie tylko u Ciebie,ja też mam to samo

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-07-08 11:53)

Też tak mam. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć dlaczego tak się stało lub  kiedy powróci informacja na temat transferu?

~mariusz

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-07-09 03:05)

Mam identiko. W apce mobilnej nie pokazuje ale przez www pokazuje. Dlatego odinsyalowalem apke mobilną. 

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-08-07 22:55)

U mnie jest identyczna sytuacja - po zalogowaniu na stronę (nie przez aplikację) od ponad tygodnia nie nalicza mi się internet mimo codziennego korzystania. Ktoś wie czemu tak jest?

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-08-08 10:27)

to jest odpowiedź na post:

Ktoś wie czemu tak jest?


ISIS

~wiem

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-08-28 21:42)

Ja mam tak samo, bez względu czy z poziomu przeglądarki czy apki. Jest to denerwujące, bo człowiek nie wie ile mu zostało tak naprawdę do wykorzystania.

 

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online (2017-09-06 18:11)

Mam tak samo i chyba w nju mają nas w D... 

odpowiedź

brak informacji zużycia transferu w aplikacji lub po zalogowaniu na konto online | maniusiu (20.06.2017, 07:44)

Witam od ok 10 dni nie pokazuje się info o zużyci danych, czy w apce mobilnej czy na njumobile. Z czym jest to związane? Tylko u mnie występuje ten problem? W zakładce "stan konta" pokazuje tylko ile czasu zostało do końca okresu rozliczeniowego.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

51 gości i 0 zalogowanych użytkowników