forumstrona www, moje kontostronazakładka moje konto - stan konta

zakładka moje konto - stan konta

 

zakładka moje konto - stan konta (2017-06-17 17:48)

Nie wyświetla się ilość zużytych GB gdzieś od tygodnia wcześniej nie było z tym problemu.?.?

 

zakładka moje konto - stan konta (2017-12-07 08:02)

to jest odpowiedź na post:

Nie wyświetla się ilość zużytych GB gdzieś od tygodnia wcześniej nie było z tym problemu.?.?



Mi tak samo  - pokazuje że mam do wykorzystania 34GB, a przyszedł mail że zostało 8 GB. w ubiegłym miesiącu zatrzymało się na 15GB a transfer się skończył.

Problem zarówno na www jak i na aplikacji mobilnej (android)

~lelek

 

zakładka moje konto - stan konta (2017-12-20 17:06)

to jest odpowiedź na post:



Mi tak samo  - pokazuje że mam do wykorzystania 34GB, a przyszedł mail że zostało 8 GB. w ubiegłym miesiącu zatrzymało się na 15GB a transfer się skończył.

Problem zarówno na www jak i na aplikacji mobilnej (android)




Dane na koncie nju mobile odświeżają się do 24 godzin. Jeżeli chcesz otrzymać prawidłową informację o zużytych danych, najpierw rozłącz wszystkie aktywne sesje internetowe. Jeżeli mimo to po upływie 24 godzin nadal będziesz miał błędną informację, prześlij przez formularz kontaktowy reklamację.

~marta

odpowiedź

zakładka moje konto - stan konta | ~marta (20.12.2017, 17:06)




Dane na koncie nju mobile odświeżają się do 24 godzin. Jeżeli chcesz otrzymać prawidłową informację o zużytych danych, najpierw rozłącz wszystkie aktywne sesje internetowe. Jeżeli mimo to po upływie 24 godzin nadal będziesz miał błędną informację, prześlij przez formularz kontaktowy reklamację.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

23 gości i 2 zalogowanych użytkowników