Doładowanie konta

 

Doładowanie konta (2013-11-10 18:07)

Witam mam otóż taki problem, że po doładowaniu konta (z tej strony: http://doladowania.njumobile.pl/). Nie dostałem żadnego potwierdzenia lub wiadomości na e-maila. A pieniędzy nie ma ani na koncie (bankowym) ani na telefonie.Co mogę zrobić żeby otrzymać doładowanie albo chociaż zwrot pieniędzy.(Przelew został wykonany dnia: 09.11 zgłoszenie pisze dnia: 10.11 Dodam że SPOSÓB PŁATNOŚCI ZA DOŁADOWANIE TO:SZYBKI PRZELEW BANKOWY, INNY)TUTAJ MÓJ BŁĄD NIE ZAUWAŻYŁEM ŻE JEST TAKI SPOSÓB JAK "dla klientów iPKO" .

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Doładowanie konta | gość1384103212817 (10.11.2013, 18:07)

Witam mam otóż taki problem, że po doładowaniu konta (z tej strony: http://doladowania.njumobile.pl/). Nie dostałem żadnego potwierdzenia lub wiadomości na e-maila. A pieniędzy nie ma ani na koncie (bankowym) ani na telefonie.Co mogę zrobić żeby otrzymać doładowanie albo chociaż zwrot pieniędzy.(Przelew został wykonany dnia: 09.11 zgłoszenie pisze dnia: 10.11 Dodam że SPOSÓB PŁATNOŚCI ZA DOŁADOWANIE TO:SZYBKI PRZELEW BANKOWY, INNY)TUTAJ MÓJ BŁĄD NIE ZAUWAŻYŁEM ŻE JEST TAKI SPOSÓB JAK "dla klientów iPKO" .
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

40 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies