forumnju na kartęusługiProblem z aktywacją internetu

Problem z aktywacją internetu

 

Problem z aktywacją internetu (2017-03-03 14:23)

Witam, czy tylko ja mam dzisiaj problem z aktywacją usługi 9GB za 9zł? Cały czas dostaję odpowiedź o treści "serwis tymczasowo niedostępny". Próbowałem aktywacji poprzez sms'a, specjalny numer oraz poprzez stronę internetową i niestety wszędzie to samo.

 

Problem z aktywacją internetu (2017-03-03 16:52)

Niestety mam to samo. Na czacie stwierdzono, ze pewnie dlatego, ze jestem akurat za granica. Jest to mozliwe. Czy ktos probowal aktywowac to w kraju? U mnie pojawia sie <span >(błąd 102595)
<span >

 

Problem z aktywacją internetu (2017-03-03 23:05)

@gość1488556361985
Pakiet 9GB za 9zł nie działa w roamingu, więc w tym momencie jest on Ci zbędny.
Ja raczej stawiałbym na jakiś problem techniczny, skoro mamy 2 podobne problemy na forum tego samego dnia.
Jest to nowy pakiet, może coś namieszali w systemie IT i stąd problem.
Spróbuj aktywować pakiet w inny dzień.
Sam nie mam oferty na kartę, więc nie testowałem tego, a w Nju z rachunkiem wystarcza mi z dużą rezerwą 30GB "gratis", więc nie mam potrzeby wydawać dodatkowych 9zł za kolejne 9GB.

odpowiedź

Problem z aktywacją internetu | nju_klient (03.03.2017, 23:05)

@gość1488556361985
Pakiet 9GB za 9zł nie działa w roamingu, więc w tym momencie jest on Ci zbędny.
Ja raczej stawiałbym na jakiś problem techniczny, skoro mamy 2 podobne problemy na forum tego samego dnia.
Jest to nowy pakiet, może coś namieszali w systemie IT i stąd problem.
Spróbuj aktywować pakiet w inny dzień.
Sam nie mam oferty na kartę, więc nie testowałem tego, a w Nju z rachunkiem wystarcza mi z dużą rezerwą 30GB "gratis", więc nie mam potrzeby wydawać dodatkowych 9zł za kolejne 9GB.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

80 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies