forumnju z rachunkiemusługiPakiet danych a naliczanie opłat

Pakiet danych a naliczanie opłat

 

Pakiet danych a naliczanie opłat (2017-02-02 11:16)

Witam,
Czy ktoś sie orientuje bo jestem nowy w NJU jak ma się pakiet danych do naliczania opłat w historii połaczeń?


Dnia 23.01. dostałem sms o tresci :'"Od teraz do konca okresu rozliczeniowego korzysztasz z nielimietowanych krajowych połaczeń na komorki SMS?MMS i transferu danych w kraju, do wykorzystania masz jeszcze 13 GB na pełnej prędkości".
Natomiast wchodząć na moje konto w nju w historii połaczeń za dzien 24.01 mam naliczona opłatę za transfer danych:"<font color="#000000" face="Times New Roman" size="3"> </font>
<font color="#000000" face="Times New Roman" size="3">
</font>
<font color="#000000" face="Times New Roman" size="3">skąd te koszty ? </font>

 

Pakiet danych a naliczanie opłat (2017-03-03 23:04)

Z opisu wynika, że masz aktywną usługę "Wszystko komórkowe" za 29 zł. Dopóki wysokość rachunku za połączenia komórkowe, smsy i przesyłane dane nie przekracza sumy 29 zł, system nalicza opłaty wg cennika, w związku z tym na rachunku będą widziały koszty ww. zdarzeń. W momencie kiedy osiągasz max pułap w Twojej usłudze czyli 29 zł (wtedy właśnie dostajesz SMS z informacją), wszystkie kolejne zdarzenia przestają być "wyceniane" i obok nich będzie widziało "0 złotych". Wyjątkiem będą połączenia na stacjonarne, które w usłudze "Wszystko komórkowe" nie są nielimitowane.

 

Pakiet danych a naliczanie opłat (2017-03-03 23:08)

@tommyboy
Jeśli maro1502 pisze o 13GB to w grę wchodzi Jeden na wszystko za 39zł, a nie Wszystko komórkowe za 29zł.

 

Pakiet danych a naliczanie opłat (2017-03-05 19:21)

to jest odpowiedź na post:

@tommyboy
Jeśli maro1502 pisze o 13GB to w grę wchodzi Jeden na wszystko za 39zł, a nie Wszystko komórkowe za 29zł.




Nie ma to większego znaczenia. maro1502 pytał o pakiet danych. Zasada naliczania jest ta sama.

 

Pakiet danych a naliczanie opłat (2017-03-05 23:46)