forumnju na kartęusługiStan po rejestracji karty

Stan po rejestracji karty

 

Stan po rejestracji karty (2017-01-31 09:57)

Czy po rejestracji karty kasowane, anulowane są usługi na tym numerze wcześniej włączone i zapłacone? Np. usługa "po wieki" albo "wszystko komórkowe dziennie". Dostałem smsa, że muszę doładować konto, żeby środki były ważne bezterminowo.  Zrobiłem tak. Otrzymałem smsa od nadawcy "nju", że środki ważne bezterminowo. Jednocześnie równolegle dostawałem dalej smsy od nadawcy "nju mobile", że za kilka dni konto straci ważność !? Dalej mówiąc, miałem parę zł na koncie głównym i konto bonusowe 1000 zł i 100 GB. Więc przełączyłem internet na tę kartę i teraz nie wiem, co się stało z moimi złotówkami na koncie głównym, bo zniknęły !? Na stacjonarne też podobno można dzwonić w ramach bonusu, czy się mylę? Bo to jest jedyne wytłumaczenie zniknięcia złotówek. Czy środki z bonusu są na pewno zużywane w pierwszej kolejności? Czy usługę "wszystko komórkowe dziennie" mam włączać ponownie, tracąc 6 zł?

~mrf

 

Stan po rejestracji karty (2017-02-28 07:38)

Ponawiam temat. Znowu zniknęły mi złotówki. Załadowałem znów za 5 zł.

"<cite class="content">Otrzymałem smsa od nadawcy "nju", że środki ważne bezterminowo. Jednocześnie równolegle dostawałem dalej smsy od nadawcy "nju mobile", że za kilka dni konto straci ważność !?"

Co jest do .....? Sprawdzam na *127*1# i środki ważne 8 dni. Po upływie tego terminu pozostałe środki przepadają już drugi raz! Co jest do .....?
</cite>

~mrf

 

Stan po rejestracji karty (2017-02-28 15:32)

Ten temat jest w stanie wyjaśnić tylko ktoś z BOA kto ma wgląd w Twoje konto i może prześledzić za co faktycznie zostały pobrane opłaty. Mogła to być jakaś nie wyłączona transmisja danych lub zwykły błąd w systemie. Zadzwoń do BOA i wyjaśnij sprawę:


*610 z numeru nju lub 690 610 610 z dowolnego numeru.

odpowiedź

Stan po rejestracji karty | ~mrf (31.01.2017, 09:57)

Czy po rejestracji karty kasowane, anulowane są usługi na tym numerze wcześniej włączone i zapłacone? Np. usługa "po wieki" albo "wszystko komórkowe dziennie". Dostałem smsa, że muszę doładować konto, żeby środki były ważne bezterminowo.  Zrobiłem tak. Otrzymałem smsa od nadawcy "nju", że środki ważne bezterminowo. Jednocześnie równolegle dostawałem dalej smsy od nadawcy "nju mobile", że za kilka dni konto straci ważność !? Dalej mówiąc, miałem parę zł na koncie głównym i konto bonusowe 1000 zł i 100 GB. Więc przełączyłem internet na tę kartę i teraz nie wiem, co się stało z moimi złotówkami na koncie głównym, bo zniknęły !? Na stacjonarne też podobno można dzwonić w ramach bonusu, czy się mylę? Bo to jest jedyne wytłumaczenie zniknięcia złotówek. Czy środki z bonusu są na pewno zużywane w pierwszej kolejności? Czy usługę "wszystko komórkowe dziennie" mam włączać ponownie, tracąc 6 zł?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

23 gości i 2 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies