forumnju z rachunkiemofertaProblem z Kartą Sim

Problem z Kartą Sim

 

Problem z Kartą Sim (2017-01-19 22:29)

Cześć,

dwa dni temu przeniosłem swój numer z Play do Nju i... od dwóch dni jestem bez telefonu.
Mój problem wygląda następująco:

Chwilę po włożeniu nowej karty Sim wszystko działało poprawnie, po czym otrzymałem komunikat, że telefon nie wykrywa karty sim i wymaga restartu. Po ponownym uruchomieniu nie wykrywa jej już w ogóle. Sprawdzałem różne karty z Play, oraz T-mobile - działają prawidłowo. Nju zdarzy się po restarcie telefonu załapać na 5 minut i wraca do stanu nieużywalności. Rozmawiałem z trzema konsultantami i nie są mi w stanie pomóc. Macie jakieś pomysły?

Dodatkowy problem - w ciągu 24h miała zostać zmieniona oferta z Nju Tymczasowy na Nju Buzz, czas minął i oferta pozostała dalej na "Tymczasowy". Ile razy muszę się o to prosić?

Już żałuję, że przeniosłem numer.

 

Problem z Kartą Sim (2017-01-21 15:17)

zawsze możesz przenieść numer do starej sieci.

Zmiana z tymczasowego na Nju Buzz nastąpi od nowego okresu rozliczeniowego. Informacja o 24h ze strony www jest nieaktualna, owe 24h były ale chyba ponad rok temu.
Zawsze możesz zadzwonić do BOK i dopytać, czy można przyśpieszyć zmianę, bo nie chcesz czekać X miesięcy na planowane przeniesienie numeru.

Włóż kartę do innego telefonu, może masz fuksa i dostałeś nową uszkodzoną kartę ;)
W razie czego czeka Ciebie reklamacja do BOK zamiast pisania na forum.

 

Problem z Kartą Sim (2017-01-22 16:46)

to jest odpowiedź na post:



Zmiana z tymczasowego na Nju Buzz nastąpi od nowego okresu rozliczeniowego. Informacja o 24h ze strony www jest nieaktualna, owe 24h były ale chyba ponad rok temu.
Zawsze możesz zadzwonić do BOK i dopytać, czy można przyśpieszyć zmianę, bo nie chcesz czekać X miesięcy na planowane przeniesienie numeru.
[/cytat]

Informacja o 24h pochodzi właśnie od pracowników BOK i na pewno jest aktualna. Dlaczego nie zmieniono tak, jak mnie zapewniano, tego nie wiem, ale po kolejnej rozmowie udało się o to doprosić.

[cytat]
<cite class="content">Włóż kartę do innego telefonu, może masz fuksa i dostałeś nową uszkodzoną kartę ;)
W razie czego czeka Ciebie reklamacja do BOK zamiast pisania na forum.</cite> [/cytat]

Oczywiście, że złożyłem reklamacje i teraz będę czekał na nową kartę, co nie zmienia faktu, że jestem bez telefonu. Pytałem na forum, ponieważ spodziewałem się, że ktoś miał podobną sytuację i problem da się szybko rozwiązać za pomocą np. zmiany ustawień telefonu.

[cytat]
<cite class="content">zawsze możesz przenieść numer do starej sieci.
</cite>



tego komentować z grzeczności nie będę.

 

Problem z Kartą Sim (2017-01-22 18:36)

jedynie pewne są śmierć i podatki.
Co do ręcznej zmiany z tymczasowego na Nju buzz bez czekania na datę faktycznego przeniesienia numeru poprzez panel www po zalogowaniu to kiedyś klikając zmianę następowała ona na drugi dzień, potem to zmienili i po kliknięciu na zmianę wchodziła ona w życie dopiero od nowego okresu.
Z tego co piszesz to nic się nie zmieniło i dopiero po Twojej telefonicznej interwencji w BOK nastąpiła aktywacja.
Jakość obsługi nie będę komentował.
Fakt dawno nie korzystałem z ich pomocy ale w 99% ja jako klient wiem więcej niż "zawodowiec" mający mi w teorii pomóc i bynajmniej nie jest to tylko wada Nju, bo w każdej sieci spotykam zawodowych laików w BOK.

Co do nie wykrywania karty SIM przez telefon to nie trzeba być znawcą, aby domyślić się, że to nie kwestia ustawień telefonu. Ale tonący brzytwy się chwyta i szuka rozwiązania wszędzie.

Co do ostatniego aspektu, skoro żałujesz przejście do Nju to podałem Tobie rozwiązanie tego problemu. Skoro tego nie rozumiesz i czujesz się obrażony to Twój problem nie mój. Jak chcesz to siedź dalej w Nju i żałuj i bądź niezadowolony ;)

odpowiedź

Problem z Kartą Sim | rumpel (19.01.2017, 22:29)

Cześć,

dwa dni temu przeniosłem swój numer z Play do Nju i... od dwóch dni jestem bez telefonu.
Mój problem wygląda następująco:

Chwilę po włożeniu nowej karty Sim wszystko działało poprawnie, po czym otrzymałem komunikat, że telefon nie wykrywa karty sim i wymaga restartu. Po ponownym uruchomieniu nie wykrywa jej już w ogóle. Sprawdzałem różne karty z Play, oraz T-mobile - działają prawidłowo. Nju zdarzy się po restarcie telefonu załapać na 5 minut i wraca do stanu nieużywalności. Rozmawiałem z trzema konsultantami i nie są mi w stanie pomóc. Macie jakieś pomysły?

Dodatkowy problem - w ciągu 24h miała zostać zmieniona oferta z Nju Tymczasowy na Nju Buzz, czas minął i oferta pozostała dalej na "Tymczasowy". Ile razy muszę się o to prosić?

Już żałuję, że przeniosłem numer.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 0 zalogowanych użytkowników