forumnju na kartęusługiaktywacja usługi w roamingu za granicą

aktywacja usługi w roamingu za granicą

 

aktywacja usługi w roamingu za granicą (2016-12-05 21:15)

Będąc za granicą, za przy pomocy strony internetowej, rezygnowałem z usługi wszystko komórkowe za 29. Dezaktywacja odbyła się pomyślnie. Jednocześnie postanowiłem aktywować "rozmowy i internet". Aktywacja nie powiodła się. Został wyświetlony komunikat:" Podany numer jest nieprawidłowy". Moje pytanie brzmi: czy problem z aktywacją usługi wynika z pobytu za granicą(roaming/transfer danych wyłączony) lub może muszę poczekać do końca okresu rozliczeniowego aby aktywować nową usługę?


 

aktywacja usługi w roamingu za granicą (2016-12-05 21:29)

Wyłączenie "wszystko komórkowe za 29" nastąpi dopiero z końcem okresu rozliczeniowego. Dopiero wtedy będziesz miał możliwość aktywacji nowych pakietów. 


Na przyszłość zdradzę pewien trick (nie wiem czy to błąd systemowy czy zamierzone działanie, ale działa): Zamiast "ręcznie" dezaktywować daną usługę np. "wszystko komórkowe za 29" lepiej od razu spróbować uruchomić inną - wtedy system sam podpowie, że aktywacja danej usługi wiąże się z dezaktywowaniem poprzedniej i czy wyrażasz zgodę. W ten sposób system sam "załapie", że musi wyłączyć jedną i włączyć drugą z końcem okresu. Jeśli najpierw wyłączymy daną usługę sami system "blokuje" się aż do końca okresu rozliczeniowego i dopiero w nowym można dokonywać zmian i pamiętać o tym.


Nie jest to sposób nigdzie opisany, nie wiem jak długo będzie działał. Wiem tylko z własnego doświadczenia, że 2 razy tak udało mi się zmienić usługi bez "przyblokowania" systemu.

[edytowane przez ciajus o 21:31 w dniu 2016-12-05]
 

aktywacja usługi w roamingu za granicą (2017-05-02 11:26)

Czy Wy też macie problemy z używaniem NJU za granicą?
<font color="#185d68">Ja z usług jestem bardzo zadowolony ale na terenie Irlandii czasami nie mam zasięgu, a jak nawet go mam to zazwyczaj połączenia wychodzące mi nie działają. TRAGEDIA</font>
<font color="#185d68">Mogę zazwyczaj tylko wysyłać SMSy. Za miesiąc będąc w Polsce chyba spróbuję wymienić SIM ale wątpię aby to pomogło bo żony karta też jest dość kapryśna.</font>

~wac7

odpowiedź

aktywacja usługi w roamingu za granicą | gość1480968922626 (05.12.2016, 21:15)

Będąc za granicą, za przy pomocy strony internetowej, rezygnowałem z usługi wszystko komórkowe za 29. Dezaktywacja odbyła się pomyślnie. Jednocześnie postanowiłem aktywować "rozmowy i internet". Aktywacja nie powiodła się. Został wyświetlony komunikat:" Podany numer jest nieprawidłowy". Moje pytanie brzmi: czy problem z aktywacją usługi wynika z pobytu za granicą(roaming/transfer danych wyłączony) lub może muszę poczekać do końca okresu rozliczeniowego aby aktywować nową usługę?


wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

17 gości i 0 zalogowanych użytkowników