forumnju z rachunkiemofertaPrzeniesienie numeru i ODMOWA

Przeniesienie numeru i ODMOWA

 

Przeniesienie numeru i ODMOWA (2016-11-13 19:35)

Witam


Otoz mam problem z przeniesieniem numeru z  PLAY do nju. 31/10/2016 skonczyla mi sie umowa z PLAY a 3/11/2016 przenioslem do nju. wiec po wygasnieciu numeru, mysalem ze to zaden problem a nawet lepiej jak usluga jzu nie ejst swaidczona u jednego operatora numer jest wolny wiec mozna przeniesc do nowego okazalo sie ze nie mailem racji i trzeba aktywowac ten numer.
Dostalem taki mail od nju:
"<span >Dzień dobry,<br ><span >niestety otrzymaliśmy odmowę przeniesienia dla numeru 5********* bo nie jest aktywny. Brak aktywności numeru  nie pozwala na prowadzenie procesu przeniesienia.<br ><span >Sprawdź z operatorem dlaczego numer został wyłączony i postaraj się go podłączyć w sieci tego operatora  a będziemy mogli ponowić proces jak tylko do nas napiszesz w tej sprawie.<br ><br ><span >pozdrawiamy<br ><span >zespół nju mobile"
<span >

<span >

<span >Napisalem juz do PLAY czy moga aktywowac mi numer ale podejrzewam ze to chuk da : F wiec co tu robic? ktos cos poradzi moze mial podobny przypadek?
<span >Bardzo mi zalezy zeby ten numer zostawic mam go od poczatku.

~p4ri

 

Przeniesienie numeru i ODMOWA (2016-11-14 11:59)

Musisz załatwić sprawę z Play i reaktywować numer w sieci Play najlepiej w ofercie na kartę.
Przenieść można numer aktywny.
Składając wniosek o przeniesienie to nowy operator wypowiada umowę ze starym w Twoim imieniu.
Z tego co Ty piszesz wynika, że złożyłeś wniosek o przeniesienie numeru i dodatkowo złożyłeś wypowiedzenie w Play.

W sumie nie ważne, namieszałeś to teraz odkręcaj póki jeszcze jest szansa na odzyskanie numeru, bo nie pamiętam dokładnie ale jakość po ok. miesiącu numer przepada bezpowrotnie i jako klient możesz mu wtedy pokiwać na pożegnanie ;)

[edytowane przez nju_klient o 12:00 w dniu 2016-11-14]
 

Przeniesienie numeru i ODMOWA (2016-11-14 20:32)

No to ladnie : D heh dzieki za odpowiedz, juz dzwonie do Play'a : F

~p4ri

 

Przeniesienie numeru i ODMOWA (2016-11-21 22:02)

nic sie nie da juz zrobic, moj numer przepadl bezpowrotnie

~gość1479762175849

 

Przeniesienie numeru i ODMOWA (2016-11-22 01:53)

Jeśli zależy Ci bardzo na tym numerze to nie poddawaj się i napisz skargę do UKE opisując szczegółowo ale konkretnie sprawę bez lania wody, podając odpowiedzi jakie otrzymałeś od Play i poproś o interwencję.
Technicznie numer jest do odzyskania, bo jak pisałem nie "ginie" od natychmiast po rozwiązaniu numeru, a dopiero po ok. miesiącu jest od uwalniany i wraca do pierwotnego operatora, który najwcześniej bodajże po roku może go udostępnić nowemu klientowi.
Przynajmniej tak było parę lat temu i zakładam, że jest nadal.
Ponieważ trochę czasu minęło to nie zwlekaj tylko działaj natychmiast.

Tak na marginesie to Ja miałem numer na kartę, który choć zgodnie z regulaminem powinien być wyłączony to Play trzymało numer aktywny jeszcze pół roku po terminie, choć konsultanci twierdzili zupełnie co innego.

Jeśli numer jest Ci obojętny to kup sobie nowy starter i po sprawie.

 

Przeniesienie numeru i ODMOWA (2016-12-21 21:35)

Mistrzu, podaj mi swoj numer konta abym mogl Ci przelac miliony!


Tak jak mi doradziles napisalem do UKE ale w akcje desperacji i z poczuciem " a co mi tam" jakiez bylo moje zdziwienie gdy otrzymalem po paru dniach pismo z Orange ze przepraszaja i aktywuja moj numer!!!!!!!! 


Dziekuje ci z calego serca za pomoc, gdybys nie napisal tego co napisdales NIGDY nie odzyskalbym swojego numeru : *


Dziekuje i Pozdrawiam Wesolych Swiat!

 

Przeniesienie numeru i ODMOWA (2016-12-21 23:32)

he he, cieszę się, że mogłem komuś pomóc, a miliony zachowaj dla siebie i swojej rodziny :)

Zapamiętaj na przyszłość.
Jeśli czujesz, że sprawa nie została należycie załatwiona i racja jest po Twojej stronie, a mimo to operator twierdzi, że sprawa jest zamknięta i nic więcej nie można zrobić to wtedy możesz napisać skargę do UKE.
W najgorszym wypadku potwierdzi się to co napisał operator, czyli, że po zawodach, a w najlepszym operator będzie przepraszał i zrobi to czego pierwotnie unikał.

Zasada jest taka, że operator może zignorować Ciebie jako klienta ale UKE już nie może i musi mieć umocowanie prawne, aby podtrzymać swoją pierwotną negatywną decyzję.

Osobiście zdarzało mi się pisać odwołanie do UKE precyzując pewne fakty, bo czasem UKE też idzie na skróty jakby nie rozumiejąc mojego toku myślenia, a trzeba pamiętać, że czasem niuanse decydują o Twoje wygranej lub przegranej.

Zresztą jak to w życiu trzeba walczyć o swoje, bo jak sam o to nie będziesz dbał to nie licz, że ktoś zrobi to za Ciebie ;)

Dziękuję za życzenia i wzajemnie wszystkiego dobrego na Święta Bożego Narodzenia :)

 

Przeniesienie numeru i ODMOWA (2016-12-28 15:33)

Ta sieć to chyba nieporozumienie , pracownicy niekompetentni brak konkretnych odpowiedzi, nie chcę przenieść numeru, sami nie wiedzą co się dzieje ,błazenada przy rozmowie

~normalny

 

Przeniesienie numeru i ODMOWA (2016-12-28 20:41)

@~normalny
czy wiesz o czym jest ten wątek.
Pisanie o wszystkim i o niczym, czyli bez składu i ładu nie jest normalne ;)

P.S. Jak nie chcesz przenieść swojego numeru to nie przenoś nikt Ciebie do tego nie zmusza i nie musisz o tym pisać publicznie. A jak tak wolisz to sugeruję napisać o tym na Facebooku odbije się to większym echem wśród Twoich znajomych niż tutaj.

odpowiedź

Przeniesienie numeru i ODMOWA | ~p4ri (13.11.2016, 19:35)

Witam


Otoz mam problem z przeniesieniem numeru z  PLAY do nju. 31/10/2016 skonczyla mi sie umowa z PLAY a 3/11/2016 przenioslem do nju. wiec po wygasnieciu numeru, mysalem ze to zaden problem a nawet lepiej jak usluga jzu nie ejst swaidczona u jednego operatora numer jest wolny wiec mozna przeniesc do nowego okazalo sie ze nie mailem racji i trzeba aktywowac ten numer.
Dostalem taki mail od nju:
"<span >Dzień dobry,<br ><span >niestety otrzymaliśmy odmowę przeniesienia dla numeru 5********* bo nie jest aktywny. Brak aktywności numeru  nie pozwala na prowadzenie procesu przeniesienia.<br ><span >Sprawdź z operatorem dlaczego numer został wyłączony i postaraj się go podłączyć w sieci tego operatora  a będziemy mogli ponowić proces jak tylko do nas napiszesz w tej sprawie.<br ><br ><span >pozdrawiamy<br ><span >zespół nju mobile"
<span >

<span >

<span >Napisalem juz do PLAY czy moga aktywowac mi numer ale podejrzewam ze to chuk da : F wiec co tu robic? ktos cos poradzi moze mial podobny przypadek?
<span >Bardzo mi zalezy zeby ten numer zostawic mam go od poczatku.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

22 gości i 0 zalogowanych użytkowników