forumnju z rachunkiemofertaKurier z umową nju z rachunkiem

Kurier z umową nju z rachunkiem

 

Kurier z umową nju z rachunkiem (2016-04-12 19:41)

Witam,


25 marca wysłałam wniosek o przeniesienie numeru. Kurier dzwonił do mnie w czwartek podczas zajęć i odpowiedziałam mu, że skoro pracują do 16, będę dostępna dopiero w poniedziałek. Mimo to w piątek dzwonił kolejny raz i na stronie pojawiła się informacja, że nie było mnie w domu (uprzedzałam). W poniedziałek znowu dzwonił po południu i umówiliśmy się na wtorek. Rano byłam na zajęciach, kurier nie dzwonił i myślałam, że będzie po południu jak zawsze do tej pory, ale kolejny raz pojawiła się informacja o niedoręczeniu z powodu nieobecności i parę godzin później o zwrocie przesyłki do nadawcy. Napisałam w tej sprawie zgłoszenie, które otrzymało numer <span >NjuMobile #141427. Do tej pory nie otrzymałam na nie odpowiedzi i nie wiem, czy umowa zostanie ponownie wysłana, czy mam złożyć nowe zamówienie, czy może poszukać oferty u konkurencji. Liczę na odpowiedź w rozsądnym czasie.

~daria

 

Kurier z umową nju z rachunkiem (2016-04-12 20:20)

proponuję ci zadzwonienie do sklepu njumobile pod numerem 690300400, oni zajmują się nowymi klientami może coś ci pomogą, ja takiej sytuacji nie miałem, moi znajomi również więc spróbuj tam zadzwonić

~cptcinek

 

Kurier z umową nju z rachunkiem (2016-04-20 20:06)

Chyba pracuje u Ciebie złośliwy kurier.
Odpukać u mnie w DPD jest normalny człowiek, z którym zawsze mogłem się dogadać i umówić indywidualnie. Czasem nawet odbierałem umowę w terenie tj. po prostu podjechałem autem do miejsca, gdzie kurier akurat przebywał.
Wszystko jest do ustalenia jeśli obie strony tego chcą.
Nie wiem jak teraz ale wcześniej były SMS-owe powiadomienia, że będzie kurier i można było SMSem wybrać jeden z 3 najbliższych dni roboczych jako datę odbioru.

odpowiedź

Kurier z umową nju z rachunkiem | ~daria (12.04.2016, 19:41)

Witam,


25 marca wysłałam wniosek o przeniesienie numeru. Kurier dzwonił do mnie w czwartek podczas zajęć i odpowiedziałam mu, że skoro pracują do 16, będę dostępna dopiero w poniedziałek. Mimo to w piątek dzwonił kolejny raz i na stronie pojawiła się informacja, że nie było mnie w domu (uprzedzałam). W poniedziałek znowu dzwonił po południu i umówiliśmy się na wtorek. Rano byłam na zajęciach, kurier nie dzwonił i myślałam, że będzie po południu jak zawsze do tej pory, ale kolejny raz pojawiła się informacja o niedoręczeniu z powodu nieobecności i parę godzin później o zwrocie przesyłki do nadawcy. Napisałam w tej sprawie zgłoszenie, które otrzymało numer <span >NjuMobile #141427. Do tej pory nie otrzymałam na nie odpowiedzi i nie wiem, czy umowa zostanie ponownie wysłana, czy mam złożyć nowe zamówienie, czy może poszukać oferty u konkurencji. Liczę na odpowiedź w rozsądnym czasie.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies