forumnju z rachunkiemusługiRoaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą

 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2016-01-13 15:48)

Ponieważ obsługa njumobile nie jest w stanie mi pomóc od ponad roku czasu, może ktoś inny miał podobne problemy i może coś podpowie.

Problem jest dość znaczny, ponieważ kilka razy w roku podróżuję poza granice kraju a zawsze kiedy wyjeżdżam telefon przestaje się logować w sieci danego kraju i zostaję na kilka dni pozostawiony bez kontaktu.

Najczęściej widzę informację "nie zarejestrowano w sieci" - "tylko połączenia alarmowe".

Zero możliwości dodzwonienia się do mnie, wysłania sms/mms, zadzwonienia z telefonu, odebrania sms/mms. Słowem jakbym nie miał karty SIM i nie płacić co miesiąc abonamentu (nju z rachunkiem)

Od razu uprzedzam:

- telefon wielokrotnie zmieniany (testowałem na różnych aparatach, różnych producentów)
- karta SIM dwukrotnie zmieniana, testowana w różnych aparatach
- roaming włączony zarówno W TELEFONIE jak i NA KONCIE
- przetestowane ręczne wybieranie operatora
- przetestowane wszystkie dostępne opcje w ustawieniach sieci (LTE/WCDMA/GSM w tym ręczne i automatyczne połączenie)
- prośby i groźby u operatora nie przyniosły żadnych rezultatów
- przetestowani różni operatorzy, włącznie z... ORANGE (np. w Hipszanii)
- karta od innego operator (PLUS, T-mobile) działa bez problemu

Obawiam się, że pozostaje mi przenieść moje numery do innej sieci.
Chyba, że ktoś pomoże raz na zawsze rozwiązać ten problem, który pozostawia mnie bez kontaktu za każdym razem kiedy opuszczam kraj.

 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2016-01-13 17:42)

może banalne, ale pomimo włączonego roamingu może być wyłączone odbieranie w roamingu i wybieranie w roamingu.
Nie było o tym napisane więc tylko to mi wpadło do głowy :),
a jeżeli nie ma blokady na te usługi to może je włączyć i ponownie wyłączyć.
Tak w ogóle to bardzo dziwna sprawa.

 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2016-01-14 09:52)

to jest odpowiedź na post:

może banalne, ale pomimo włączonego roamingu może być wyłączone odbieranie w roamingu i wybieranie w roamingu.
Nie było o tym napisane więc tylko to mi wpadło do głowy :),
a jeżeli nie ma blokady na te usługi to może je włączyć i ponownie wyłączyć.
Tak w ogóle to bardzo dziwna sprawa.



Zgadzam się, ale to leży po stronie operatora (po mojej po dziesięciokroć sprawdziłem, włączałem i wyłączałem roamingi i inne usługi powiązane), a ten twierdzi że wszystko jest OK, choć nie jest.
Sprawa dziwna i wkurzająca, bo za każdym razem odcinany jestem od kontaktu z kimkolwiek.

 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2016-01-15 12:52)

witam 

mam ten sam problem jak cos wymyslisz to daj znac

 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2016-01-15 18:18)

sugeruję złożyć reklamację, w przypadku zlewu przez operatora następnie wysłać skargę do UKE, jeśli mamy potwierdzone, że po odpowiedzi, że niby wszystko jest OK problem nadal występuje.
Ostatnio zauważyłem, że w roamingu nie logowało mnie automatycznie, wręcz automatycznie mnie wylogowywało jakby karta miała BANA, dopiero ręczne wymuszenie sieci pozwalało na skorzystanie z roamingu. Ale tylko do czasu wyłączenia na noc telefonu, bo po jego włączeniu telefon znowu się nie logował i trzeba było ręcznie wybierać operatora. Co ciekawe, czasem ręczne logowanie dochodziło do skutku do innej sieci do której dzień wcześniej zalogowanie było odrzucane. By za kolejne 10 minut sytuacja znowu potrafiła się zmienić i miałem dostęp do tej sieci z dnia wczorajszego, a ta sprzed 10 minut odrzucała żądanie rejestracji.

Wygląda mi to na jakiś problem Nju w roamingu, o którym głośno nikt z Orange chyba nie chce mówić.

[edytowane przez nju_klient o 18:22 w dniu 2016-01-15]
 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2016-01-16 16:14)

to jest odpowiedź na post:


Wygląda mi to na jakiś problem Nju w roamingu, o którym głośno nikt z Orange chyba nie chce mówić.




Zgadzam się.
Informacja dla wszystkich zainteresowanych: problem rozwiązany.
Pomogły groźby i szczegółowe opisanie problemu wg poniższego schematu:


- nazwa sieci z jaką próbowano połączyć
- data i godzina braku połączenia
- komunikat przy próbie wykonania połączenia
- datę, od kiedy występuje problem (lub zakres dat w jakich problem występował lub występuje od -do)

Polecam napisanie kilku zgłoszeń. Ja wysłałem trzy. Niekoniecznie miłych. Odniosłem wrażenie, że bez ostrego sformułowania zgłoszenia włącznie z deklaracją że będę zmuszony rozwiązać umowy z nju jeśli problem nie zostanie rozwiązany, jest ono olewane.
Ostatecznie nareszcie doczekałem się (mam nadzieję ostatecznego) usunięcia problemu i wczoraj telefon zaczął działać w Hiszpanii, a następnie zalogował się poprawnie w Monachium w drodze powrotnej (przesiadka) i potem w Polsce  :)


Odpowiedź jaką otrzymałem na moje trzecie zgłoszenie:
"Przekazaliśmy sprawę do działu technicznego. Po weryfikacji problemu poprawiono ustawienia dla numeru 50x xxx xxx. Prosimy o wykonanie restartu aparatu telefonicznego.


Jeśli nadal wystąpi problem zalecamy, by ręcznie zmienić Operatora. Jeśli numer nie zaloguje się do żadnego Operatora prosimy o wybór danej sieci kilka razy (nawet do 10 razy) pod rząd, nawet gdy będzie informacja, że nie można się zalogować. "


Udało się i telefon robi to automatycznie (sprawdzone w Samsung A7 i SamsungA5).



Życzę wszystkim z podobnym problemem by na podstawie mojego przypadku udało się im rozwiązać pozytywnie sprawę.


Pozdrawiam,
Piotr


[edytowane przez samsung7 o 22:53 w dniu 2016-01-17]
 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2016-08-16 10:01)

Mam to samo. Zglaszalam juz ta sprawe i nic! Pomocy! Chyba czas zmienic operatora:/

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~bryg

 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2016-08-16 21:58)

Od wczoraj mam ten sam problem. Nie mogę zalogować się do sieci opretarów w Macedonii i Serbi, chociaż wczoraj rano wszystko jeszcze było ok. Liczę jednak na szybką pomoc njumobile ... chociaż zakrawa to na kpinę

 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2016-08-18 00:15)

ja byłem z nju w UK i Hiszpanii i miałem roaming ale włączyłem go wcześniej na stronie bo nie był włączony

~njuser

 

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą (2016-08-30 21:19)

Ja mam podobny problem w sieci Plus dzwonilem do biura obsługi to mnie olali. Powiedzieli ze to wina telefonu na to ja ze sprawdzalem inny starter plusa i jest ok tylko z tym mam problem. No to dalej sie upieraja ze to telefon. K...a masakra tylko kase potrafia brac.

~zły

odpowiedź

Roaming - brak działania usługi, telefon nie loguje się do sieci za granicą, telefon nie rejestruje się w sieci za granicą | samsung7 (16.01.2016, 16:14)




Zgadzam się.
Informacja dla wszystkich zainteresowanych: problem rozwiązany.
Pomogły groźby i szczegółowe opisanie problemu wg poniższego schematu:


- nazwa sieci z jaką próbowano połączyć
- data i godzina braku połączenia
- komunikat przy próbie wykonania połączenia
- datę, od kiedy występuje problem (lub zakres dat w jakich problem występował lub występuje od -do)

Polecam napisanie kilku zgłoszeń. Ja wysłałem trzy. Niekoniecznie miłych. Odniosłem wrażenie, że bez ostrego sformułowania zgłoszenia włącznie z deklaracją że będę zmuszony rozwiązać umowy z nju jeśli problem nie zostanie rozwiązany, jest ono olewane.
Ostatecznie nareszcie doczekałem się (mam nadzieję ostatecznego) usunięcia problemu i wczoraj telefon zaczął działać w Hiszpanii, a następnie zalogował się poprawnie w Monachium w drodze powrotnej (przesiadka) i potem w Polsce  :)


Odpowiedź jaką otrzymałem na moje trzecie zgłoszenie:
"Przekazaliśmy sprawę do działu technicznego. Po weryfikacji problemu poprawiono ustawienia dla numeru 50x xxx xxx. Prosimy o wykonanie restartu aparatu telefonicznego.


Jeśli nadal wystąpi problem zalecamy, by ręcznie zmienić Operatora. Jeśli numer nie zaloguje się do żadnego Operatora prosimy o wybór danej sieci kilka razy (nawet do 10 razy) pod rząd, nawet gdy będzie informacja, że nie można się zalogować. "


Udało się i telefon robi to automatycznie (sprawdzone w Samsung A7 i SamsungA5).



Życzę wszystkim z podobnym problemem by na podstawie mojego przypadku udało się im rozwiązać pozytywnie sprawę.


Pozdrawiam,
Piotr


wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

37 gości i 0 zalogowanych użytkowników