forumnju na kartęusługipoczta glosowa dziwny przypadek

poczta glosowa dziwny przypadek

 

poczta glosowa dziwny przypadek (2013-10-06 08:54)

Witam! Mam bardzo dziwny przypadek z poczta glosowa: pisze ze kod dezaktywujacy jest przyjęty, na koncie widnieje napis że poczta jest  nieaktywna tymczasem osoby dzwoniace do mnie sa przez poczte lapane a ja dostaje smsy ze wiadomość jest do odsluchania pod nr *501... jak to wyłączyć?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

poczta glosowa dziwny przypadek (2014-09-25 17:38)

ja również mam ten sam problem...

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~agaxxx

 

poczta glosowa dziwny przypadek (2014-12-24 09:09)

Ja mam ten sam problem<br>

 

poczta glosowa dziwny przypadek (2015-11-02 15:07)

U mnie występuje dokładnie ten sam problem. W moim przypadku pocztę głosową można skutecznie wyłączyć/włączyć w automatycznym biurze obsługi pod nr *620 (najszybszy sposób) oraz przez internet po zalogowaniu na njumobile.pl/mojekonto/uslugi

Ta poczta głosowa, którą steruje się w przez krótkie kody oraz w menu *127#, to jakby jakaś inna poczta :-) Jej wyłączanie i włączanie powoduje tylko zmianę napisu w menu *127#, mówiącego o tym, czy poczta jest włączona czy nie. Nie wpływa ono nawet na zmianę statusu usługi w panelu internetowym.

Technicy chyba coś namieszali, i to ostro...

Uwaga: Sterowanie usługami pod nr *620 jest płatne. W chwili obecnej cena wynosi 0,19zł/min (ale nie więcej niż 0,40zł za połączenie) i jest naliczana od momentu wejścia do podmenu zarządzania usługami.

[edytowane przez wojtek000 o 16:20 w dniu 2015-11-02]
 

poczta glosowa dziwny przypadek (2015-12-02 17:24)

Również nie mogę wyłączyć poczty przez kody,zaś na stronie internetowej w usługach mego konta widnieje,że jest nieaktywna(!!!!).Dlaczego jestem zmuszony do dzwonienia na płatny serwic w celu wyłączenia tego badziewia.Wydaje mi się,że mamy tu do czynienia z nadużyciem.Po co narażać dzwoniących do mnie na niepotrzebne straty?

~ryszaw

 

poczta glosowa dziwny przypadek (2015-12-07 21:20)

to jest odpowiedź na post:

Również nie mogę wyłączyć poczty przez kody,zaś na stronie internetowej w usługach mego konta widnieje,że jest nieaktywna(!!!!).Dlaczego jestem zmuszony do dzwonienia na płatny serwic w celu wyłączenia tego badziewia.Wydaje mi się,że mamy tu do czynienia z nadużyciem.Po co narażać dzwoniących do mnie na niepotrzebne straty?


Znajomy miał podobny problem. Jeżeli poczta działa a jest nieaktywna w usługach na stronie to włącz ją, (zmiana statusu usługi może potrwać od kilku minut do kilku dni) a potem ją dezaktywuj. Zrób to koniecznie on-line, bo krótkie kody kody i menu *127# prawdopodobnie na nic się tu zdadzą.

odpowiedź

poczta glosowa dziwny przypadek | adicek (06.10.2013, 08:54)

Witam! Mam bardzo dziwny przypadek z poczta glosowa: pisze ze kod dezaktywujacy jest przyjęty, na koncie widnieje napis że poczta jest  nieaktywna tymczasem osoby dzwoniace do mnie sa przez poczte lapane a ja dostaje smsy ze wiadomość jest do odsluchania pod nr *501... jak to wyłączyć?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

22 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies