forumstrona www, moje kontomoje kontowysłano mi zły numer startera

wysłano mi zły numer startera

 

wysłano mi zły numer startera (2015-12-18 11:31)

Hej,
zamówiłam sobie przez stronę nju dostępny numer startera, dostałam potwierdzenie
przychodzi kurier, płacę,
po otwarciu paczki wieczorem okazuje się, że dostałam zły numer startera (nie ten numer telefonu widnieje na starterze)
zgłosiłam reklamację do nju na meila, dostałam odpowiedź, żeby podać numer 19-cyfrowy SIM
oraz inne dane
kolejna odp., że zgłoszenie poszło do sprawdzenia i cisza, po tygodniu nikt mi nie odpisuje..
zapłaciłam 20 zł, nowego startera nie uruchamiałam, więc nie korzystam z telefonu :(
czy w ogóle ktoś z obsługi wyśle kuriera z właściwym numerem karty a tamtą odbierze w ramach ich kosztu za pomyłkę?
Czy ktoś coś poradzi?
 

~pati

 

wysłano mi zły numer startera (2015-12-20 08:50)

Złóż zamówienie jeszcze raz wybierając numer który chciałaś. Jeśli oczywiście jeszcze będzie dostępny. Kosztów kuriera i tak nie poniosłaś bo zapłaciłaś tylko za sam starter. Wykorzystaj te 20 zł z tego "złego" numeru na net itd. Szkoda zachodu na jakieś odsyłania, tak myślę ;)

[edytowane przez s-krobek o 08:58 w dniu 2015-12-20]
 

wysłano mi zły numer startera (2015-12-21 10:19)

tak zrobię, dzięki

od konsultanta nju mobile cisza..
przynajmniej wiem, że jak się będzie coś działo, to nie dostanę odpowiedzi.
chciałam przenieś swój stary numer,
ale skoro już na 'starcie' mam problemy, to słabo to widzę


~pati

odpowiedź

wysłano mi zły numer startera | ~pati (18.12.2015, 11:31)

Hej,
zamówiłam sobie przez stronę nju dostępny numer startera, dostałam potwierdzenie
przychodzi kurier, płacę,
po otwarciu paczki wieczorem okazuje się, że dostałam zły numer startera (nie ten numer telefonu widnieje na starterze)
zgłosiłam reklamację do nju na meila, dostałam odpowiedź, żeby podać numer 19-cyfrowy SIM
oraz inne dane
kolejna odp., że zgłoszenie poszło do sprawdzenia i cisza, po tygodniu nikt mi nie odpisuje..
zapłaciłam 20 zł, nowego startera nie uruchamiałam, więc nie korzystam z telefonu :(
czy w ogóle ktoś z obsługi wyśle kuriera z właściwym numerem karty a tamtą odbierze w ramach ich kosztu za pomyłkę?
Czy ktoś coś poradzi?
 

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

13 gości i 1 zalogowanych użytkowników