forumnju z rachunkiemofertaProblem z usługami

Problem z usługami

 

Problem z usługami (2015-11-20 16:29)

<span >Od dnia 02.11.2015 (już 20 dni) próbuję podłączyć numer dodatkowy (na kartę w Państwa sieci) do numeru głównego (abonament) kontaktując się na wszelkie możliwe sposoby. Zakładane są kolejne zgłoszenia a ja z tak szeroko reklamowanej  usługi ?w tandemie taniej? skorzystać nie mogę. Sprawę chciałem więc wyjaśnić podczas kontaktu z infolinią sklepową i kontaktowałem sie p. Patrycja Kaliniak, Anną Sielską, Bartoszem Grzybowskim - jak i mailowo z Panią Martą Niewczas a także pisząc zgłoszenie przez formularz na stronie internetowej. Niestety kontaktu zero i nikt nie jest w stanie udzielić mi informacji kiedy będę mógł z tak szeroko reklamowanej akcji skorzystać - od 20 dni słyszę jednie o problemie technicznych i pomimo obietnicy kontaktu - nikt się ze mną nie kontaktuje.<div >

- zgłoszenie założone 02.11.2015 ? o numerze ? 17930045
- zgłoszenie założone 05.11.2015 ? o numerze ? 18150029
- zgłoszenie założone 12.11.2015 ? o numerze ? 18170191


Kolejnych nie kazano mi już zakładać bo i tak się nie uda tego zrobić. Ze swojej strony nie rozumiem kilku spraw i poprosił bym o ich wyjaśnienie ? 


1. Dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował chodź zostało mi to obiecane?
2. Dlaczego temat od 20 dni nie został rozwiązany chodź już dawno powinien.
3. Kiedy usługę będę mógł usługę zrealizować bo kontaktując się nikt nie jest w stanie udzielić mi konkretnych informacji.
4.     Dlaczego klient z problemem zostaje zostawiony sobie sam i nikt chociaż odrobinę nie zaangażował się w sprawę od 20 dni..
5.     Dlaczego nie został zaproponowany jakikolwiek rabat na usługi telekomunikacyjne (chociażby usunięcia płatność za kontakty z infolinią) - skoro problem nie jest z mojej winy. 
6.     Czy tak wielkim problem jest zaangażowanie kogoś w rozwiązanie sprawy? Teraz jedyne co słyszę:


- kiedy błąd zostanie naprawiony - nie wiadomo będziemy dzwonić - od 20 dni cisza.
- kiedy z usługi będę mógł skorzystać - jak błąd zostanie usunięty.
- czy może pani/pan skotnaktować się z technikiem i zapytać kiedy zostanie to rozwiązane - nie mam takiej możliwości
- ile to jeszcze będzie trwać - nie wiadomo.


Mam więc numer który w celu zmniejszenia kosztów przeniosłem do Państwa sieci - i oszczędność tak szeroko reklamowana niestety mnie widać nie dotyczy.Dni mijają a Państwo maja mnie gdzieś.... Nie wiem tylko dlaczego i czym sobie zawiniłem.

 

Problem z usługami (2015-11-20 17:41)

Po pierwsze nie rób obciachu, bo forum nie służy kontaktom z obsługą BOK, więc nikt Ci oficjalnie nie odpisze, także szkoda Twojego czasu na pisanie elaboratu z numerami zgłoszeń i nazwiskami pracowników Nju.

Co do Twojego postu to raczej niespotykana jest to praktyka, aby operator z własnej inicjatywy oferował rekompensaty, ale może mamy inne doświadczenia w kwestii abonamentu w Polsce.

Jeśli faktycznie jest jakiś techniczny problem z Twoim numerem i nie pomogły kilkukrotne zgłoszenia to spróbuj przenieść go z Nju na kartę do innej sieci i jak się uda to dopiero wtedy przenieś ponownie numer do Nju z rachunkiem jako Nju dodatkowy.
Nie daję gwarancji, żę to pomoże ale lepiej zrobić ruch samodzielnie niż czekać na reakcję Nju skoro widać z Twojego opisu, że nie ogarniają tego problemu.

odpowiedź

Problem z usługami | draxterix (20.11.2015, 16:29)

<span >Od dnia 02.11.2015 (już 20 dni) próbuję podłączyć numer dodatkowy (na kartę w Państwa sieci) do numeru głównego (abonament) kontaktując się na wszelkie możliwe sposoby. Zakładane są kolejne zgłoszenia a ja z tak szeroko reklamowanej  usługi ?w tandemie taniej? skorzystać nie mogę. Sprawę chciałem więc wyjaśnić podczas kontaktu z infolinią sklepową i kontaktowałem sie p. Patrycja Kaliniak, Anną Sielską, Bartoszem Grzybowskim - jak i mailowo z Panią Martą Niewczas a także pisząc zgłoszenie przez formularz na stronie internetowej. Niestety kontaktu zero i nikt nie jest w stanie udzielić mi informacji kiedy będę mógł z tak szeroko reklamowanej akcji skorzystać - od 20 dni słyszę jednie o problemie technicznych i pomimo obietnicy kontaktu - nikt się ze mną nie kontaktuje.<div >

- zgłoszenie założone 02.11.2015 ? o numerze ? 17930045
- zgłoszenie założone 05.11.2015 ? o numerze ? 18150029
- zgłoszenie założone 12.11.2015 ? o numerze ? 18170191


Kolejnych nie kazano mi już zakładać bo i tak się nie uda tego zrobić. Ze swojej strony nie rozumiem kilku spraw i poprosił bym o ich wyjaśnienie ? 


1. Dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował chodź zostało mi to obiecane?
2. Dlaczego temat od 20 dni nie został rozwiązany chodź już dawno powinien.
3. Kiedy usługę będę mógł usługę zrealizować bo kontaktując się nikt nie jest w stanie udzielić mi konkretnych informacji.
4.     Dlaczego klient z problemem zostaje zostawiony sobie sam i nikt chociaż odrobinę nie zaangażował się w sprawę od 20 dni..
5.     Dlaczego nie został zaproponowany jakikolwiek rabat na usługi telekomunikacyjne (chociażby usunięcia płatność za kontakty z infolinią) - skoro problem nie jest z mojej winy. 
6.     Czy tak wielkim problem jest zaangażowanie kogoś w rozwiązanie sprawy? Teraz jedyne co słyszę:


- kiedy błąd zostanie naprawiony - nie wiadomo będziemy dzwonić - od 20 dni cisza.
- kiedy z usługi będę mógł skorzystać - jak błąd zostanie usunięty.
- czy może pani/pan skotnaktować się z technikiem i zapytać kiedy zostanie to rozwiązane - nie mam takiej możliwości
- ile to jeszcze będzie trwać - nie wiadomo.


Mam więc numer który w celu zmniejszenia kosztów przeniosłem do Państwa sieci - i oszczędność tak szeroko reklamowana niestety mnie widać nie dotyczy.Dni mijają a Państwo maja mnie gdzieś.... Nie wiem tylko dlaczego i czym sobie zawiniłem.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

49 gości i 0 zalogowanych użytkowników