forumnju z rachunkiemusługiWszystko komórkowe za 29 zł samo się wyłączyło

Wszystko komórkowe za 29 zł samo się wyłączyło

 

Wszystko komórkowe za 29 zł samo się wyłączyło (2015-10-24 09:08)

Kilka dni temu właczyłem usługę "Wszystko komórkowe za 29 zł". Otrzymałem smsa, że usługa jest aktywna i działa. Wczoraj rano ni stąd ni zowąd przyszedł sms, że usługa została wyłaczona (chociaż nie zlecałem tego). Dzisiaj, kiedy próbowałem ją na nowo włączyć otrzymałem wiadomość, że aktywna będzie dopiero 23 listopada!!! Nie ukrywam, że jestem wkur***. Mam czekać miesiąc na włączenie usługi, dla której przeniosłem numer z innej sieci... Zapowiadają się miłe początki...

 

Wszystko komórkowe za 29 zł samo się wyłączyło (2015-10-25 12:22)

Standardowo po samodzielnym zleceniu włączenia usługi to faktycznie włącza się ona od kolejnego okresu rozliczeniowego i jest to prawidłowe działanie.
Jeśli uważasz, że powinno być inaczej to kontaktuj się z BOK Nju, bo na forum są tylko inni klienci Nju, którzy za Ciebie sprawy nie rozwiążą.

 

Wszystko komórkowe za 29 zł samo się wyłączyło (2015-10-26 07:41)

Wiem, że włącza się od kolejnego okresu rozliczeniowego - tyle że usługa już włączona sama się wyłaczyła, a kiedy próbuję ja na nowo włączyć to pokazuje się, że możliwe będzie to za miesiąc... Super...

 

Wszystko komórkowe za 29 zł samo się wyłączyło (2015-10-26 10:29)

Z tego co pisałeś wcześniej wnioskuję, że Twój okres rozliczeniowy jest od 23 do 22 dnia miesiąca.

Jeśli "kilka dni temu", czyli np. 20.10 zleciłeś przez www włączenie usługi to zgodnie z regułą "od nowego okresu rozliczeniowego" powinna Ci się aktywować dopiero od 23.10, a nie w trakcie trwania okresu od 23.09 do 22.10, więc już na tym etapie jest jakiś błąd.

Z kolei zlecenie aktywacji 24.10 zgodnie z zasadą "od nowego okresu" powoduje, że usługa wejdzie w życie od 23.11.

Ty wiesz co dokładnie robiłeś i jeśli uważasz, że powinno być inaczej to pisz zgłoszenie i czekaj na rozstrzygnięcie. W najgorszym wypadku będziesz miał tę usługę aktywną od 23.11.

[edytowane przez nju_klient o 10:30 w dniu 2015-10-26]
 

Wszystko komórkowe za 29 zł samo się wyłączyło (2015-11-18 05:54)

Mam lepszą historię, już w sierpniu aktywowałam usługę wszystko komórkowe za 29 zł, i właśnie zauważyłam ze nadal naliczają mi wg starej taryfy. W usługach widnieje jako aktywna, natomiast ciekawostkę znalazłam w historii: usługa została zarówno aktywowana i dezaktywowana dokładnie w tej samej sekundzie tego samego dnia. Jak to możliwe? Oczywiście dostałam tylko potwierdzenie aktywacji. Zgłaszam właśnie reklamację, ciekawe co dalej...

odpowiedź

Wszystko komórkowe za 29 zł samo się wyłączyło | sportpoz (24.10.2015, 09:08)

Kilka dni temu właczyłem usługę "Wszystko komórkowe za 29 zł". Otrzymałem smsa, że usługa jest aktywna i działa. Wczoraj rano ni stąd ni zowąd przyszedł sms, że usługa została wyłaczona (chociaż nie zlecałem tego). Dzisiaj, kiedy próbowałem ją na nowo włączyć otrzymałem wiadomość, że aktywna będzie dopiero 23 listopada!!! Nie ukrywam, że jestem wkur***. Mam czekać miesiąc na włączenie usługi, dla której przeniosłem numer z innej sieci... Zapowiadają się miłe początki...
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

36 gości i 0 zalogowanych użytkowników