Fatalna obsługa

 

Fatalna obsługa (2015-10-07 11:53)

Po wysłaniu formularza o przeniesienie numeru (oferta na abonament) zauważyłem błąd w adresie dostawy, najprawdopodobniej z mojego niedopatrzenia. Zauważyłem błąd natychmiast po wysłaniu formularza, więc wydawałoby się, że to problem prosty do rozwiązania. Najpierw pytam o to konsultanta online, ten mówi że muszę to załatwić na infolinii. Dzwonię na infolinię, po 5 minutach udaje mi się ustalić, że jednak muszę zadzwonić bezpośrednio na numer sklepu internetowego. Dzwonię na nr sklepu - dowiaduje się, że adresu dostawy nie mogę zmienić, ale możliwe jest usunięcie starego zamówienia i wypełnienie nowego formularza. "W porządku" - mówię -"proszę usunąć to zamówienie i wypełnię formularz jeszcze raz". Niesety przy wypełnieniu dzień później, wyświetla się komunikat że podanie o przeniesienie tego numeru już zostało złożone. Więc dzwonię jeszcze raz (do sklepu) i pytam czy na pewno to zamówienie zostało usunięte. Najpierw  podjęto próbę odesłaia mnie na infolinię... po chwili rozmowy jednak słyszę "skoro tak Panu powiedziano to proszę się uzbroić w cierpliwość, to czasem chwilę trwa". Następnego dnia dostaję smsa że "zestaw został wysłany" (oczywiście pod zły adres). Ostatnia próba skontaktowania się z konsultantem skończyła się niepowodzeniem - po 5 minutach oczekiwania na infolinii po prostu zawiesiłem słuchawkę. Już mnie nie obchodzi na jaki adres przyjdzie umowa, i tak jej nie podpiszę. 

~pmc

 

Fatalna obsługa (2015-10-11 15:35)

Widać, że ktoś z obsługi Nju dał ciała i mimo Twojej interwencji i zapewnień obsługi ze sklepu nie anulował zamówienia. Dalej to już Twoja sprawa, czy będziesz chciał to wyprostować i przenieść numer do Nju, czy też nie. Jeśli nie chcesz korzystać z telefonu abonamentowego w obecnej sieci to rozważ przejście do pre-paida, jak już będziesz w pre-paidzie to możesz przejść do innej sieci w tzw. jeden dzień roboczy, bez czekania, aż minie okres wypowiedzenia. Ale warto pamiętać, że czasem niektórzy operatorzy dają dodatkowy bonus za przejście z oferty abonamentowej zamiast z pre-paida. Sam musisz ocenić, która opcja będzie dla Ciebie najbardziej optymalna i najmniej uciążliwa.

odpowiedź

Fatalna obsługa | ~pmc (07.10.2015, 11:53)

Po wysłaniu formularza o przeniesienie numeru (oferta na abonament) zauważyłem błąd w adresie dostawy, najprawdopodobniej z mojego niedopatrzenia. Zauważyłem błąd natychmiast po wysłaniu formularza, więc wydawałoby się, że to problem prosty do rozwiązania. Najpierw pytam o to konsultanta online, ten mówi że muszę to załatwić na infolinii. Dzwonię na infolinię, po 5 minutach udaje mi się ustalić, że jednak muszę zadzwonić bezpośrednio na numer sklepu internetowego. Dzwonię na nr sklepu - dowiaduje się, że adresu dostawy nie mogę zmienić, ale możliwe jest usunięcie starego zamówienia i wypełnienie nowego formularza. "W porządku" - mówię -"proszę usunąć to zamówienie i wypełnię formularz jeszcze raz". Niesety przy wypełnieniu dzień później, wyświetla się komunikat że podanie o przeniesienie tego numeru już zostało złożone. Więc dzwonię jeszcze raz (do sklepu) i pytam czy na pewno to zamówienie zostało usunięte. Najpierw  podjęto próbę odesłaia mnie na infolinię... po chwili rozmowy jednak słyszę "skoro tak Panu powiedziano to proszę się uzbroić w cierpliwość, to czasem chwilę trwa". Następnego dnia dostaję smsa że "zestaw został wysłany" (oczywiście pod zły adres). Ostatnia próba skontaktowania się z konsultantem skończyła się niepowodzeniem - po 5 minutach oczekiwania na infolinii po prostu zawiesiłem słuchawkę. Już mnie nie obchodzi na jaki adres przyjdzie umowa, i tak jej nie podpiszę. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

34 gości i 0 zalogowanych użytkowników