forumnju z rachunkiemofertaCzy któś mię robi w balona?

Czy któś mię robi w balona?

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-26 13:32)

krzysiek_d4

Sądziłem, że jesteś normalny ale teraz stwierdzam, że reprezentujesz poziom tzw. Dziecka Neostrady z kompleksami.

Spamujesz to forum i nie umiesz korzystać z zakładki EDYTUJ.
Po co w wątku:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110100002,title,oferta-quot-wszystko-komorkowe-za-29-z-quot-i-dodatkowy-numer-9-z-,watek

pisałeś 4 wiadomości jedną pod drugą
(2015-11-25 23:17)
(2015-11-25 23:33)
(2015-11-25 23:41)
(2015-11-26 00:00)

Dodatkowo w innych wątkach:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,100800001,title,czy-ktos-mie-robi-w-balona-,watek
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110400001,title,wszystko-za-39-z-naliczanie-za-transfer-darmowego-internetu-,watek

piszesz to samo (dublujesz posty) o transferze danych.

Na każdym szanującym się i moderowanym forum dawno dostałbyś ostrzeżenie i za brak dostosowania zarobiłbyś ostatecznie bana.

Kulturę osobistą wynosi się z domu, więc sam sobie wystawiasz opinię swoim zachowaniem.

Poza tym w wątku:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,103400004,title,-quot-zawyzanie-quot-faktur,watek

Jest Twoja wypowiedź z dnia 2015-10-03 15:08, z której wynika, że masz ofertę "Jeden na wszystko za 39zł", więc masz w cenie wliczony pakiet 5GB (bądź 12,5GB za staż). Ponadto wtedy zawyżanie faktur wynikało z połączeń międzynarodowych, a nie z netu, także nie jesteś konsekwentny.

Generalnie skoro przez pół roku nie rozwiązałeś swojego problemu (choć nie wiem na ile Twoje żale są zasadne) i ciągle się denerwujesz to dla mnie jesteś wyjątkowym pechowcem albo wyjątkowym nieudacznikiem. Masz do dyspozycji poza reklamacją skargę do UKE albo w ostateczności zmianę operatora na innego, na rynku masz ofert do wyboru do koloru. Tylko trzeba działać, a nie wiecznie użalać się nad swoim losem i marudzić.

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-26 13:42)

Dalej "hejtujcie".
Poprzednie zawyżone faktury - 5 w 2015r. - wszystkie to uznane reklamacje.
Łącznie z 9zł płatne z góry - ja płacę z dołu.
"jamci" nie pisz głupot.
Tu jest odpowiedź:
"Reklamacja ( 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych).
Odpowiedź:
"Witam W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała nieprawidłowości w naliczaniu opłat. Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata naliczona zasadnie. Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z internetem samodzielnie. Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc pobierana jakaś konfiguracja. Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o wyłączenie transmisji danych. Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. Z poważaniem
Justyna Anklewicz
Nju mobile"


Dlatego - że myślenie nie boli - wszystkich ostrzegam.

W pierwszej sekundzie nowego okresu rozliczeniowego naliczany jest - nieistniejący - transfer danych.
Na fakturze 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych.
- 19.09.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.08.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.07.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych.

Kto nie wie o co chodzi niech przeczyta w regulaminie z czym się to wiąże.
Sprawdźcie swoje faktury czy przypadkiem też tak nie macie u siebie!!

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-26 17:39)


Dzisiejsza odpowiedź odnośnie reklamacji:
Data:26 listopada 2015 16:33 
Witam Dziękuję za nadesłaną korespondencję. W odpowiedzi na Pan zgłoszenie informuję, że wspólny limit wydatków wynikający z usługi ?jeden na wszystko? nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y: - z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800, - z numerami skróconymi *610, *620, *630, - przekierowanie połączeń, - rozmowy na koszt odbiorcy, - połączenia międzynarodowe, - połączenia w roamingu, - rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?) - na wideorozmowy. Pozdrawiam Szmytkowska Karolina

Reklamowałem sposób naliczenia.

Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?

Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji.

~jamci - dyżur ci się skończył.

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-26 21:41)

<span >Narwaniec ma coś włączonego, ale o tym nie wie i nie będzie wiedział, bo myślenie go boli.<br ><span >Paaa.

~jarema

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-26 22:30)

to jest odpowiedź na post:


Dzisiejsza odpowiedź odnośnie reklamacji:
Data:26 listopada 2015 16:33 
Witam Dziękuję za nadesłaną korespondencję. W odpowiedzi na Pan zgłoszenie informuję, że wspólny limit wydatków wynikający z usługi ?jeden na wszystko? nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y: - z numerami specjalnymi, ***********, *888, 501 800 800, - z numerami skróconymi *610, *620, *630, - przekierowanie połączeń, - rozmowy na koszt odbiorcy, - połączenia międzynarodowe, - połączenia w roamingu, - rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?) - na wideorozmowy. Pozdrawiam Szmytkowska Karolina

Reklamowałem sposób naliczenia.

Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?

Możesz !!!  
Np. przy włączonych danych komórkowych, włączonych aktualizacjach aplikacji, itp.


Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji.

~jamci - dyżur ci się skończył.

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-27 00:06)

Przypadek krzysiek_d4 wydaje się być nieuleczalny, także sugeruję go zignorować. Ale jak komuś chce się wchodzić z nim, w nic nie wnoszące dyskusje i marnować czas to proszę bardzo, jego wybór. U mnie słychać tylko PLONK dla tego forumowego trolla :)

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-27 22:23)

<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA">Kolejny hejter_ski wpis gościa - powyżej - który wprowadza was w błąd. Zawodowo jak widać zajmuje się "ogłupianiem" zgłaszających tu swoje problemy.
Mi swego czasu radził - odnośnie zawyżonej faktury - żebym "płacił i płakał". Nie zapłaciłem i nie płakałem.
Nie zapłaciłem - jak dotychczas żadnej zawyżonej faktury a było ich w tym roku 5 (na 10 wszystkich).

<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA"><span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA">Od troli to możesz swoich kumpli wyzywać. Myślisz że tu zaglądają sami nierozgarnięci. Każdy ma swój rozum i analizuje to co piszą inni. T-w-o-j-e wpisy śmierdzą "na odległość".

Przeglądajcie też inne fora o problemach z nju odnośnie  transferem danych  na początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Ja stamtąd dowiedziałem się jakie są praktyki odnośnie wystawiania zawyżonych faktur.

Poniżej odpowiedź na reklamację odnośnie transmisji danych z dnia 19.10.2015r. godz. 00.00 (początek okresu rozliczeniowego):
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal"><span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:PL">Odpowiedź - <span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Justyna Anklewicz
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">"Witam<span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">nieprawidłowości w naliczaniu opłat.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">naliczona zasadnie.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">internetem samodzielnie.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">pobierana jakaś konfiguracja.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">wyłączenie transmisji danych.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Z poważaniem
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> 
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Odpowiedź - <span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Grzegorz Lech<span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:PL">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Witam.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">W nawiązaniu do zgłoszenia chciałbym przekazać informacje.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Jako Operator gwarantujemy pełny dostęp do świadczonych usług, w tym do
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">połączenia z Internetem.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">W przypadku poprawnego zablokowania transmisji danych w aparacie
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">telefonicznym wystąpienie połączeń, które z tej transmisji
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">korzystały, wskazuje na wadę urządzenia.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Zalecam aktualizację oprogramowania do najnowszego dostępnego oraz
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">przegląd w serwisie w celu ustalenia problemu.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Liczę, że przekazane informacje okażą się pomocne oraz zachęcam do
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">odwiedzenia portalu www.njumobile.pl w celu zapoznania się z aktualną
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">ofertą.

Przez ostanie 5 miesięcy - tyle faktur sprawdziłem - nigdy nie było transferu danych o godz. 00.00 w inne dni a jedynie 19 każdego miesiąca (jest to pierwszy dzień kolejnego okresu rozliczeniowego).
Ciekawą mam wadę "urządzenia" - jak  stwierdził to powyżej Grzegorz Lech - która występuje cyklicznie raz w miesiącu (każdego 19 o godz. 00.00).

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-27 22:31)

to jest odpowiedź na post:

<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:" calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:="" calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;="" mso-bidi-font-family:"times="" new="" roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;="" mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:en-us;mso-bidi-language:ar-sa"="">Kolejny hejter_ski wpis gościa - powyżej - który wprowadza was w błąd. Zawodowo jak widać zajmuje się "ogłupianiem" zgłaszających tu swoje problemy.
Mi swego czasu radził - odnośnie zawyżonej faktury - żebym "płacił i płakał". Nie zapłaciłem i nie płakałem.
Nie zapłaciłem - jak dotychczas żadnej zawyżonej faktury a było ich w tym roku 5 (na 10 wszystkich).

<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:" calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:="" calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;="" mso-bidi-font-family:"times="" new="" roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;="" mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:en-us;mso-bidi-language:ar-sa"=""><span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:" calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:="" calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;="" mso-bidi-font-family:"times="" new="" roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;="" mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:en-us;mso-bidi-language:ar-sa"="">Od troli to możesz swoich kumpli wyzywać. Myślisz że tu zaglądają sami nierozgarnięci. Każdy ma swój rozum i analizuje to co piszą inni. T-w-o-j-e wpisy śmierdzą "na odległość".

Przeglądajcie też inne fora o problemach z nju odnośnie  transferem danych  na początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Ja stamtąd dowiedziałem się jakie są praktyki odnośnie wystawiania zawyżonych faktur.

Poniżej odpowiedź na reklamację odnośnie transmisji danych z dnia 19.10.2015r. godz. 00.00 (początek okresu rozliczeniowego):
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal">Odpowiedź - Justyna Anklewicz

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">"Witam


<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">nieprawidłowości w naliczaniu opłat.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">naliczona zasadnie.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">internetem samodzielnie.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">pobierana jakaś konfiguracja.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">wyłączenie transmisji danych.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Z poważaniem

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> 

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Odpowiedź - Grzegorz Lech

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Witam.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">W nawiązaniu do zgłoszenia chciałbym przekazać informacje.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Jako Operator gwarantujemy pełny dostęp do świadczonych usług, w tym do

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">połączenia z Internetem.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">W przypadku poprawnego zablokowania transmisji danych w aparacie

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">telefonicznym wystąpienie połączeń, które z tej transmisji

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">korzystały, wskazuje na wadę urządzenia.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Zalecam aktualizację oprogramowania do najnowszego dostępnego oraz

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">przegląd w serwisie w celu ustalenia problemu.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Liczę, że przekazane informacje okażą się pomocne oraz zachęcam do

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">odwiedzenia portalu www.njumobile.pl w celu zapoznania się z aktualną

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">ofertą.

Przez ostanie 5 miesięcy - tyle faktur sprawdziłem - nigdy nie było transferu danych o godz. 00.00 w inne dni a jedynie 19 każdego miesiąca (jest to pierwszy dzień kolejnego okresu rozliczeniowego).
Ciekawą mam wadę "urządzenia" - jak  stwierdził to powyżej Grzegorz Lech - która występuje cyklicznie raz w miesiącu (każdego 19 o godz. 00.00).


 

Czy któś mię robi w balona? (2015-12-01 23:35)

ja powiem tak mam od nju 5 GB w tandemie za freeee teoretycznie bo w praktyce wykorzystując 500 MB muszę za to płacić więc jawnie moja sieć nabija mnie i każdego klienta w butelkę 

odpowiedź

Czy któś mię robi w balona? | ~motog (07.09.2015, 13:41)

Dzień dobry, forumowiczom.


Podejrzewam jakiś szwindel ze strony NJU.
Kilka dni temu musiałem opuścić naszą ukochaną ojczyznę (niestety od lat pod okupacją różnych łajdaków), pojechałem do Niemiec, kurs w tą i z powrotem , około 2000 km. Przyzwyczaiłem się do swojego smartfona na tyle, że zabrałem go ze sobą z zamiarem użycia jako nawigacji, tylko nawigacja i nic poza tym. Korzystam z nawigacji Google-a, w moim przypadku z powodzeniem zastąpiła urządzenie dedykowane, wystarczy trochę pracy i trasę wyznacza tam gdzie chcę. Nie jestem ostatnim gamoniem i wiem, że sama nawigacja jak i smartfon pobiera dane poprzez sieć GSM, dodatkowo, nie wiedzieć czemu, te dane są cholernie drogie za granicą. Oczywiście przygotowałem się na taką okoliczność, najsampierw trochę się rozczytałem na stronach NJU, informacje nie do końca mnie satysfakcjonowały, dlatego zmuszony byłem skorzystać z płatnej infolinii. Dwie kretynki i jeden kompetentny facet załatwiły sprawę. Uruchomiłem pakiet 50 MB, ważny trzy dni.
Ktoś zaraz napisze ? chłopie, 50 MB to za mało, zniknie w mgnieniu oka!
Owszem, może tak się zdarzyć, moim jednak zdaniem, przy odpowiednim ustawieniu telefonu nie powinno się tak stać.
Po pierwsze, jeśli wyznaczę trasę jeszcze w Polsce, to mogę całkowicie wyłączyć transmisję danych i pomimo tego nawigacja doprowadzi mnie do celu. Oczywiści nie mogę zjechać z wytyczonej trasy, wtedy aplikacja wyznacza nową trasę a do tego potrzebuje danych.<span >  Ten przypadek mam przetestowany.
Wolałem jednak mieć w pełni użyteczną nawigację, na przykład w razie jakiejś pomyłki na trasie. Dodatkowo przed wyjazdem ściągnąłem sobie kilka map newralgicznych obszarów ( Berlin, Poczdam, Hamburg) do ewentualnego wykorzystanie w trybie offline.


W telefonie wyłączyłem wszelkie aktualizacje automatyczne, dodatkowo ograniczyłem przesył danych w tle. Nie korzystałem z jakichkolwiek innych aplikacji, poza mapami oczywiście. Jestem już dorosłym facetem (po 40), nie mam setki idiotycznych aplikacji, nie używam facebooka, itp., kilka aplikacji od Google-a, oraz pogoda Yahoo (dzienny limit 100 kB), Vitay, Dropbox (nic nie synchronizowałem), Tesco Ezakupy, Usługi bankowe. Telefon to Motorola moto G z czystym androidem bez zamulaczy w postaci nakładek.
Jedyny błąd jaki popełniłem to jest taki, że nie ustawiłem limitu danych na 50 MB.


Tyle jeśli chodzi o wstęp, jadę sobie autostradą, przekraczam granice w Olszynie i kieruję się w stronę Berlina. Po powrocie otrzymuję rachunek a tam jakieś absurdalne kwoty, Dokładnie czytam rachunek szczegółowy, okazuje się, że jakieś 15 min po przekroczeniu granicy mój telefon ściągnął około 140 MB danych przy współudziale jakiegoś faszystowskiego operatora. Dzwonię więc na płatną infolinię, rozmawiam z jakąś kretynką i składam reklamację, właśnie otrzymałem odpowiedź ? reklamacja nie uznana.
 
 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

28 gości i 0 zalogowanych użytkowników