forumnju z rachunkiemofertaCzy któś mię robi w balona?

Czy któś mię robi w balona?

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-26 13:32)

krzysiek_d4

Sądziłem, że jesteś normalny ale teraz stwierdzam, że reprezentujesz poziom tzw. Dziecka Neostrady z kompleksami.

Spamujesz to forum i nie umiesz korzystać z zakładki EDYTUJ.
Po co w wątku:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110100002,title,oferta-quot-wszystko-komorkowe-za-29-z-quot-i-dodatkowy-numer-9-z-,watek

pisałeś 4 wiadomości jedną pod drugą
(2015-11-25 23:17)
(2015-11-25 23:33)
(2015-11-25 23:41)
(2015-11-26 00:00)

Dodatkowo w innych wątkach:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,100800001,title,czy-ktos-mie-robi-w-balona-,watek
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110400001,title,wszystko-za-39-z-naliczanie-za-transfer-darmowego-internetu-,watek

piszesz to samo (dublujesz posty) o transferze danych.

Na każdym szanującym się i moderowanym forum dawno dostałbyś ostrzeżenie i za brak dostosowania zarobiłbyś ostatecznie bana.

Kulturę osobistą wynosi się z domu, więc sam sobie wystawiasz opinię swoim zachowaniem.

Poza tym w wątku:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,103400004,title,-quot-zawyzanie-quot-faktur,watek

Jest Twoja wypowiedź z dnia 2015-10-03 15:08, z której wynika, że masz ofertę "Jeden na wszystko za 39zł", więc masz w cenie wliczony pakiet 5GB (bądź 12,5GB za staż). Ponadto wtedy zawyżanie faktur wynikało z połączeń międzynarodowych, a nie z netu, także nie jesteś konsekwentny.

Generalnie skoro przez pół roku nie rozwiązałeś swojego problemu (choć nie wiem na ile Twoje żale są zasadne) i ciągle się denerwujesz to dla mnie jesteś wyjątkowym pechowcem albo wyjątkowym nieudacznikiem. Masz do dyspozycji poza reklamacją skargę do UKE albo w ostateczności zmianę operatora na innego, na rynku masz ofert do wyboru do koloru. Tylko trzeba działać, a nie wiecznie użalać się nad swoim losem i marudzić.

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-26 13:42)

Dalej "hejtujcie".
Poprzednie zawyżone faktury - 5 w 2015r. - wszystkie to uznane reklamacje.
Łącznie z 9zł płatne z góry - ja płacę z dołu.
"jamci" nie pisz głupot.
Tu jest odpowiedź:
"Reklamacja ( 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych).
Odpowiedź:
"Witam W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała nieprawidłowości w naliczaniu opłat. Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata naliczona zasadnie. Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z internetem samodzielnie. Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc pobierana jakaś konfiguracja. Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o wyłączenie transmisji danych. Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. Z poważaniem
Justyna Anklewicz
Nju mobile"


Dlatego - że myślenie nie boli - wszystkich ostrzegam.

W pierwszej sekundzie nowego okresu rozliczeniowego naliczany jest - nieistniejący - transfer danych.
Na fakturze 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych.
- 19.09.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.08.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.07.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych.

Kto nie wie o co chodzi niech przeczyta w regulaminie z czym się to wiąże.
Sprawdźcie swoje faktury czy przypadkiem też tak nie macie u siebie!!

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-26 17:39)


Dzisiejsza odpowiedź odnośnie reklamacji:
Data:26 listopada 2015 16:33 
Witam Dziękuję za nadesłaną korespondencję. W odpowiedzi na Pan zgłoszenie informuję, że wspólny limit wydatków wynikający z usługi ?jeden na wszystko? nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y: - z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800, - z numerami skróconymi *610, *620, *630, - przekierowanie połączeń, - rozmowy na koszt odbiorcy, - połączenia międzynarodowe, - połączenia w roamingu, - rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?) - na wideorozmowy. Pozdrawiam Szmytkowska Karolina

Reklamowałem sposób naliczenia.

Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?

Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji.

~jamci - dyżur ci się skończył.

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-26 21:41)

<span >Narwaniec ma coś włączonego, ale o tym nie wie i nie będzie wiedział, bo myślenie go boli.<br ><span >Paaa.

~jarema

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-26 22:30)

to jest odpowiedź na post:


Dzisiejsza odpowiedź odnośnie reklamacji:
Data:26 listopada 2015 16:33 
Witam Dziękuję za nadesłaną korespondencję. W odpowiedzi na Pan zgłoszenie informuję, że wspólny limit wydatków wynikający z usługi ?jeden na wszystko? nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y: - z numerami specjalnymi, ***********, *888, 501 800 800, - z numerami skróconymi *610, *620, *630, - przekierowanie połączeń, - rozmowy na koszt odbiorcy, - połączenia międzynarodowe, - połączenia w roamingu, - rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?) - na wideorozmowy. Pozdrawiam Szmytkowska Karolina

Reklamowałem sposób naliczenia.

Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?

Możesz !!!  
Np. przy włączonych danych komórkowych, włączonych aktualizacjach aplikacji, itp.


Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji.

~jamci - dyżur ci się skończył.

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-27 00:06)

Przypadek krzysiek_d4 wydaje się być nieuleczalny, także sugeruję go zignorować. Ale jak komuś chce się wchodzić z nim, w nic nie wnoszące dyskusje i marnować czas to proszę bardzo, jego wybór. U mnie słychać tylko PLONK dla tego forumowego trolla :)

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-27 22:23)

<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA">Kolejny hejter_ski wpis gościa - powyżej - który wprowadza was w błąd. Zawodowo jak widać zajmuje się "ogłupianiem" zgłaszających tu swoje problemy.
Mi swego czasu radził - odnośnie zawyżonej faktury - żebym "płacił i płakał". Nie zapłaciłem i nie płakałem.
Nie zapłaciłem - jak dotychczas żadnej zawyżonej faktury a było ich w tym roku 5 (na 10 wszystkich).

<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA"><span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA">Od troli to możesz swoich kumpli wyzywać. Myślisz że tu zaglądają sami nierozgarnięci. Każdy ma swój rozum i analizuje to co piszą inni. T-w-o-j-e wpisy śmierdzą "na odległość".

Przeglądajcie też inne fora o problemach z nju odnośnie  transferem danych  na początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Ja stamtąd dowiedziałem się jakie są praktyki odnośnie wystawiania zawyżonych faktur.

Poniżej odpowiedź na reklamację odnośnie transmisji danych z dnia 19.10.2015r. godz. 00.00 (początek okresu rozliczeniowego):
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal"><span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:PL">Odpowiedź - <span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Justyna Anklewicz
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">"Witam<span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">nieprawidłowości w naliczaniu opłat.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">naliczona zasadnie.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">internetem samodzielnie.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">pobierana jakaś konfiguracja.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">wyłączenie transmisji danych.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Z poważaniem
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> 
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Odpowiedź - <span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Grzegorz Lech<span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:PL">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Witam.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">W nawiązaniu do zgłoszenia chciałbym przekazać informacje.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Jako Operator gwarantujemy pełny dostęp do świadczonych usług, w tym do
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">połączenia z Internetem.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">W przypadku poprawnego zablokowania transmisji danych w aparacie
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">telefonicznym wystąpienie połączeń, które z tej transmisji
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">korzystały, wskazuje na wadę urządzenia.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Zalecam aktualizację oprogramowania do najnowszego dostępnego oraz
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">przegląd w serwisie w celu ustalenia problemu.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Liczę, że przekazane informacje okażą się pomocne oraz zachęcam do
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">odwiedzenia portalu www.njumobile.pl w celu zapoznania się z aktualną
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">ofertą.

Przez ostanie 5 miesięcy - tyle faktur sprawdziłem - nigdy nie było transferu danych o godz. 00.00 w inne dni a jedynie 19 każdego miesiąca (jest to pierwszy dzień kolejnego okresu rozliczeniowego).
Ciekawą mam wadę "urządzenia" - jak  stwierdził to powyżej Grzegorz Lech - która występuje cyklicznie raz w miesiącu (każdego 19 o godz. 00.00).

 

Czy któś mię robi w balona? (2015-11-27 22:31)

to jest odpowiedź na post:

<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:" calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:="" calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;="" mso-bidi-font-family:"times="" new="" roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;="" mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:en-us;mso-bidi-language:ar-sa"="">Kolejny hejter_ski wpis gościa - powyżej - który wprowadza was w błąd. Zawodowo jak widać zajmuje się "ogłupianiem" zgłaszających tu swoje problemy.
Mi swego czasu radził - odnośnie zawyżonej faktury - żebym "płacił i płakał". Nie zapłaciłem i nie płakałem.
Nie zapłaciłem - jak dotychczas żadnej zawyżonej faktury a było ich w tym roku 5 (na 10 wszystkich).

<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:" calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:="" calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;="" mso-bidi-font-family:"times="" new="" roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;="" mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:en-us;mso-bidi-language:ar-sa"=""><span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:" calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:="" calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;="" mso-bidi-font-family:"times="" new="" roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi;="" mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:en-us;mso-bidi-language:ar-sa"="">Od troli to możesz swoich kumpli wyzywać. Myślisz że tu zaglądają sami nierozgarnięci. Każdy ma swój rozum i analizuje to co piszą inni. T-w-o-j-e wpisy śmierdzą "na odległość".

Przeglądajcie też inne fora o problemach z nju odnośnie  transferem danych  na początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Ja stamtąd dowiedziałem się jakie są praktyki odnośnie wystawiania zawyżonych faktur.

Poniżej odpowiedź na reklamację odnośnie transmisji danych z dnia 19.10.2015r. godz. 00.00 (początek okresu rozliczeniowego):
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal">Odpowiedź - Justyna Anklewicz

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">"Witam


<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">nieprawidłowości w naliczaniu opłat.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">naliczona zasadnie.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">internetem samodzielnie.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">pobierana jakaś konfiguracja.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">wyłączenie transmisji danych.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> Z poważaniem

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"> 

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Odpowiedź - Grzegorz Lech

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Witam.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">W nawiązaniu do zgłoszenia chciałbym przekazać informacje.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Jako Operator gwarantujemy pełny dostęp do świadczonych usług, w tym do

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">połączenia z Internetem.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">W przypadku poprawnego zablokowania transmisji danych w aparacie

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">telefonicznym wystąpienie połączeń, które z tej transmisji

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">korzystały, wskazuje na wadę urządzenia.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Zalecam aktualizację oprogramowania do najnowszego dostępnego oraz

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">przegląd w serwisie w celu ustalenia problemu.

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Liczę, że przekazane informacje okażą się pomocne oraz zachęcam do

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">odwiedzenia portalu www.njumobile.pl w celu zapoznania się z aktualną

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">ofertą.

Przez ostanie 5 miesięcy - tyle faktur sprawdziłem - nigdy nie było transferu danych o godz. 00.00 w inne dni a jedynie 19 każdego miesiąca (jest to pierwszy dzień kolejnego okresu rozliczeniowego).
Ciekawą mam wadę "urządzenia" - jak  stwierdził to powyżej Grzegorz Lech - która występuje cyklicznie raz w miesiącu (każdego 19 o godz. 00.00).


 

Czy któś mię robi w balona? (2015-12-01 23:35)

ja powiem tak mam od nju 5 GB w tandemie za freeee teoretycznie bo w praktyce wykorzystując 500 MB muszę za to płacić więc jawnie moja sieć nabija mnie i każdego klienta w butelkę 

odpowiedź

Czy któś mię robi w balona? | krzysiek_d4 (27.11.2015, 22:23)

<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA">Kolejny hejter_ski wpis gościa - powyżej - który wprowadza was w błąd. Zawodowo jak widać zajmuje się "ogłupianiem" zgłaszających tu swoje problemy.
Mi swego czasu radził - odnośnie zawyżonej faktury - żebym "płacił i płakał". Nie zapłaciłem i nie płakałem.
Nie zapłaciłem - jak dotychczas żadnej zawyżonej faktury a było ich w tym roku 5 (na 10 wszystkich).

<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA"><span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA">Od troli to możesz swoich kumpli wyzywać. Myślisz że tu zaglądają sami nierozgarnięci. Każdy ma swój rozum i analizuje to co piszą inni. T-w-o-j-e wpisy śmierdzą "na odległość".

Przeglądajcie też inne fora o problemach z nju odnośnie  transferem danych  na początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Ja stamtąd dowiedziałem się jakie są praktyki odnośnie wystawiania zawyżonych faktur.

Poniżej odpowiedź na reklamację odnośnie transmisji danych z dnia 19.10.2015r. godz. 00.00 (początek okresu rozliczeniowego):
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal"><span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:PL">Odpowiedź - <span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Justyna Anklewicz
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">"Witam<span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">nieprawidłowości w naliczaniu opłat.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">naliczona zasadnie.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">internetem samodzielnie.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">pobierana jakaś konfiguracja.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">wyłączenie transmisji danych.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> Z poważaniem
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL"> 
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt">Odpowiedź - <span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Grzegorz Lech<span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:PL">
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Witam.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">W nawiązaniu do zgłoszenia chciałbym przekazać informacje.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Jako Operator gwarantujemy pełny dostęp do świadczonych usług, w tym do
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">połączenia z Internetem.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">W przypadku poprawnego zablokowania transmisji danych w aparacie
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">telefonicznym wystąpienie połączeń, które z tej transmisji
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">korzystały, wskazuje na wadę urządzenia.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Zalecam aktualizację oprogramowania do najnowszego dostępnego oraz
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">przegląd w serwisie w celu ustalenia problemu.
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">Liczę, że przekazane informacje okażą się pomocne oraz zachęcam do
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">odwiedzenia portalu www.njumobile.pl w celu zapoznania się z aktualną
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;tab-stops:45.8pt 91.6pt 137.4pt 183.2pt 229.0pt 274.8pt 320.6pt 366.4pt 412.2pt 458.0pt 503.8pt 549.6pt 595.4pt 641.2pt 687.0pt 732.8pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Courier New";mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:PL">ofertą.

Przez ostanie 5 miesięcy - tyle faktur sprawdziłem - nigdy nie było transferu danych o godz. 00.00 w inne dni a jedynie 19 każdego miesiąca (jest to pierwszy dzień kolejnego okresu rozliczeniowego).
Ciekawą mam wadę "urządzenia" - jak  stwierdził to powyżej Grzegorz Lech - która występuje cyklicznie raz w miesiącu (każdego 19 o godz. 00.00).
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

14 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies