W nju możesz rozwiązać swoją sprawę na wiele sposobów:
- www.njumobile.pl/moje konto - po zalogowaniu sprawdzisz tu m.in. stan swojego konta, kwotę faktury, spis połączeń, a także włączysz i wyłączysz usługi i pakiety dodatkowe. Po zalogowaniu możesz też skorzystać z formularza kontaktowego
- *620 (automatyczna obsługa) - sprawdzisz tu stan konta doładowania telefonu na kartę, włączysz i wyłączysz usługi
- w nju na kartę - sprawdzenie doładowania konta i stanu konta (bezpłatnie), zarządzanie usługami (płatne zgodnie z cennikiem)
- w nju na abonament płatne zgodnie z cennikiem. Opłata doliczana dodatkowo do faktury
- *610 lub 690610610 z numeru innej sieci (koszt zgodny z cennikiem operatora). Obsługa czynna w godzinach 6-22 od poniedziałku do soboty.
Jeśli masz pytania do oferty lub potrzebujesz pomocy przy dokonaniu zakupu:
- napisz do nas na czacie
- zadzwoń do nas pod numer 690 300 400, od pon.-pt. 8:00-22:00, sob.-niedz. 10:00-21:00 (opłata zgodna z cennikiem operatora)