obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

kontakt z nju mobile

W nju mobile możesz rozwiązać swoją sprawę na wiele sposobów:
  •  www.njumobile.pl/moje konto  - po zalogowaniu sprawdzisz tu m.in. stan swojego konta, kwotę faktury, spis połączeń, a także włączysz i wyłączysz usługi i pakiety dodatkowe. Po zalogowaniu możesz też skorzystać z formularza kontaktowego
  • *620 (automatyczna obsługa) - sprawdzisz tu stan konta  doładowania telefonu na kartę, włączysz i wyłączysz usługi
    - w nju na kartę - sprawdzenie doładowania konta i stanu konta (bezpłatnie), zarządzanie usługami (płatne zgodnie z cennikiem)
    - w nju na abonament płatne zgodnie z cennikiem. Opłata doliczana dodatkowo do faktury
  • *610 lub 690610610 z numeru innej sieci (koszt zgodny z cennikiem operatora). Obsługa czynna w godzinach 6-22 od poniedziałku do soboty.

    Ważne
    :

    Z uwagi na ograniczoną dostępność naszych pracowników, kontakt telefoniczny poprzez infolinie obsługowe będzie utrudniony. Prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online, po zalogowaniu do swojego konta www.njumobile.pl/mojekonto.




Jeśli masz pytania do oferty lub potrzebujesz pomocy przy dokonaniu zakupu:
  • napisz do nas na czacie
  • zadzwoń do nas pod numer 690 300 400, od pon.-pt. 8:00-22:00, sob.-niedz. 10:00-21:00 (opłata zgodna z cennikiem operatora)

    Ważne:

    Kontakt z infolinią jest dostępny bez utrudnień.
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?