Decyzja zobowiązująca Prezesa UOKiK nr DOZIK 8/2023, w sprawie opłat za połączenia z infoliniami i usługę diagnozy.

Informujemy

Prezes UOKiK w dniu 31 sierpnia 2023 r. wydał decyzję nr DOZIK 8/2023w sprawie stosowania praktyk, które naruszają zbiorowe interesy konsumentów w zakresie:

1) naliczania opłat klientom indywidualnym za połączenia z infolinią:
- Orange *100 lub 510 100 100 oraz
- nju mobile *610 lub 690 610 610
2) naliczania opłat za usługę diagnozy uszkodzenia usług stacjonarnych

Poniżej dowiedzą się Państwo więcej o części naszego zobowiązania dotyczącego zwrotu opłat za usługę diagnozy. O możliwości, sposobie i terminie zwrotu opłat za połączenia z infoliniami informowaliśmy tutaj.

Co zrobimy

Jeśli jesteście lub byliście Państwo klientem – a jednocześnie konsumentem, zwrócimy poniesione koszty.

Jakie zwroty opłat uznaliśmy
- zwrócimy Państwu opłaty za skorzystanie z diagnozy uszkodzenia usług stacjonarnych.

Komu zwrócimy opłaty
Opłaty zwrócimy klientom którzy:
- w okresie od dnia 7 czerwca 2022 r. do dnia 12 grudnia 2023 r. skorzystali z diagnozy uszkodzenia ponosząc z tego tytułu opłatę,
- nie mieli pozytywnie rozpatrzonej reklamacji dotyczącej opłat za diagnostykę
- w dniach od 9 stycznia do 9 lutego 2024 r., skontaktują się z nami pisząc na czacie lub dzwoniąc na bezpłatną infolinię

Jakie działania są po Państwa stronie

Jeśli nie jesteście Państwo już Klientami Orange
Otrzymacie Państwo od nas pismo z informacjami potrzebnymi do złożenia wniosku.
Aby otrzymać zwrot opłat na konto bankowe możecie Państwo:
- zadzwonić na naszą bezpłatną infolinię 510 100 100 lub
- napisać do nas na czacie, który jest dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce "kontakt"

Jeśli jesteście Państwo Klientami Orange
Aby otrzymać zwrot opłat na konto bankowe możecie Państwo:
- zadzwonić na naszą bezpłatną infolinię 510 100 100 lub
- napisać do nas na czacie, który jest dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce "kontakt"

Prosimy o kontakt z nami wyłącznie w dniach od 9 stycznia do 9 lutego 2024 r. Po 9 lutego 2024 r. nie będziemy zwracać opłat

Gdzie znajdą Państwo dodatkowe informacje

Szczegóły zobowiązania Orange oraz korzyści dedykowane konsumentom określa decyzja Prezesa UOKiK nr DOZIK 8/2023. Pełna treść decyzji jest dostępna na stronie uokik.gov.pl.

Administratorem danych osobowych, które podajesz w tym wniosku jest Orange Polska S.A. Te dane są niezbędne, żebyśmy mogli zrealizować Twój wniosek. Nie masz obowiązku ich podawać, ale bez tego nie będziemy mogli zrealizować Twojego wniosku. Pozostałe informacje o tym, jak przetwarzamy dane osobowe abonentów ofert na kartę znajdziesz tu: Klienci Orange, Klienci NJU.