obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

Ważna informacja o zmianie sposobu obsługi klientów nju mobile od 16.03.2020 r

Każdego dnia docierają nowe wiadomości związane z koronawirusem, które wpływają na nasze codzienne życie. Działania te niosą swoje skutki zarówno dla Ciebie, jak i naszych pracowników.

Bezpieczeństwo i zdrowie są dla nas najważniejsze. Dlatego podjęliśmy decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadzeniu pracy zdalnej od 16 marca 2020 r. Obejmuje ona zdecydowaną większość pracowników, wyłączając tylko te osoby, których zadań nie można wykonywać zdalnie.

Niezmiennie, niezależnie od trybu pracy, nasze zespoły dokładają wszelkich starań, abyś mógł w sposób nieprzerwany i bezpieczny korzystać ze swoich usług.

Zobacz, co się zmienia?

Infolinia 690 610 610

Z uwagi na ograniczoną dostępność naszych pracowników, kontakt telefoniczny poprzez infolinie obsługowe będzie utrudniony.

Infolinia 690 300  400

Kontakt z infolinią jest dostępny bez utrudnień.

Konto nju mobile

Prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online, po zalogowaniu do konta na www.njumobile.pl/logowanie.

Samodzielnie i szybko:

  • sprawdzisz swoje usługi i ich bieżące wykorzystanie
  • zweryfikujesz płatności
  • dokonasz potrzebnych zmian w ofercie
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?