masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Tyle, że ja mam aktywny numer od poniedziałku, a faktycznie korzystam od wtorku więc za bardzo nie ma co analizować na razie ;-)
Czy ktoś wie na jakiej zasadzie jest zmieniany limit należności? Wiem, że indywidualnie, ale wczoraj miałem 120 zł, dzisiaj mam już 220,01 i ciekaw jestem dlaczego tak?
No właśnie, dlatego pytam czy gdzieś jest to sprecyzowane?