masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Witam,
Niestety, jest to nieprawda. Przed chwilą odbyłem telefoniczną rozmowę z konsultantem, po kilku chwilach od rozpoczęcia rozmowy poszedł się skonsulotować - być może z przełożonym. Odpowiedział: "Niestety, w Nju Mobile nie ma możliwości zmiany danych abonenta". Co mnie bardzo zdziwiło, bo do tego straciłem 5 zł...
Danę chcę zmienić aby nie mieć problemów z rozliczaniem.