masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Chciałbym przenieść numer żony z innej sieci (abonament) do nju jako dodatkowy. Wiem że muszę zmienić właściciela numeru z żony na mnie i dopiero wtedy przenosić numer ale mam inne pytanie. Abonament kończy się żonie w sierpniu - czy do tego czasu oferta niju dodatkowy będzie nadal obowiązywała? A jeśli nie to może można zrobić numer nju tymczasowy dopóki abonament żony się nie skończy? Macie tutaj jakieś wskazówki?