masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Obawiam się, że nie prędko. Operator udostępnia wszystkie możliwości, w zależności od zasięgu pracujesz w najlepszej dostępnej. W niektórych telefonach można faktycznie wymusić wykorzystywaną technologię. W przypadku iPhone, można zdecydować czy może korzystać z 4G, czy tylko 3G lub słabszych. To się zmienia w: Ustawienia/Sieć komórkowa/Włącz 4G.
<BR>Tak, ale chyba nie jestes ma bierzaco. W ios8 mozna wybierac miedzy 2g/3g/4g pod warunkiem, ze operator takie ustawienia sieciowe udostepni.
Wtf? Co to za jakies blokady moderatora? Beda te ustawienia czy nie?