masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Witam, faktury oraz druczki przelewu generują się niepoprawnie (brak tytułu wpłaty, kwoty) <br><br>Nie działa również odnośnik do formularza kontaktowego: http://www.njumobile.pl/obsluga/pomoc-techniczna#<br><br>Kiedy można spodziewać się rozwiązania problemów? <br><br>W dodatku podczas pisania tego posta widzę komunikat: <br>"<small class="error">Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się"</small> a jestem zalogowany:P<br>
<br><br>Zgadzam się z tą informacją u mnie jest tak samo. Nie mogę opłacić rachunku bo nie mam tytułu przelewu :( płatność mam do 2-01-15r. Proszę o rozwiązanie problemu<br>pozdrawiam <br>