masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Spróbuj wejść w ustawienia po włączeniu telefon i wyłączyć i włączyć kartę SIM, ponowne zalogowanie powinno pomóc (bez wyłączania telefonu) - mam podobny problem, ale na Androidzie.
Może lokalizacja? Poza tym możliwe, że masz poinstalowane jakieś szpiegi, które coś przesyłają (np. facebook - zobacz sobie jego uprawnienia, polecam korzystać z fejsa przez przeglądarkę, a nie aplikację).