masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Ja czekam na głośnik już ponad miesiąc. W regulaminie było, że wysyłaję do miesiące<br>Czy ktoś dostał ten <a href="http://www.pepper.pl/promocje/kupujac-nju-z-rachunkiem-mozesz-otrzymac-gosnik-njumobile-2919" title="głośnik" target="_blank">głośnik</a>?<br>
<BR>Niestety nie. Też na niego czekam, ale po wpisach na forum widzę, że chyba trzeba piać reklamację.